• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5385 -
  • ۱۴۰۱ يکشنبه ۴ دي

ويژه

حضور آكادمي همراه اول در نمايشگاه كار دانشگاه علم‌ و صنعت

آكادمي همراه اول با هدف حمايت از نخبگان، فارغ‌التحصيلان و دانشجويان مقاطع مختلف، فرصت‌هاي ويژه كارآموزي خود را به نمايشگاه كار دانشگاه علم ‌و صنعت آورد.  به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، آكادمي همراه اول با حضور در هشتمين نمايشگاه كار «صدف» كه از روز 3 دي 1401 در دانشگاه علم و صنعت آغاز به كار كرده و به مدت 3 روز داير است، ضمن تشريح «ششمين دوره كارآموزي همراه اول» براي بازديدكنندگان، 90 فرصت شغلي نيز ويژه اين نمايشگاه ارايه كرده است.  اين فرصت‌هاي شغلي مختص رشته‌هاي مهندسي كامپيوتر، مديريت و MBA، مهندسي برق، مهندسي صنايع، مديريت مالي و حسابداري، منابع انساني و... است كه متقاضيان مي‌توانند با مراجعه به سايت آكادمي همراه اول به تمامي مشخصات عمومي، شغلي و تحصيلي تمامي اين موقعيت‌هاي شغلي (كارآموزي منجر به استخدام) دسترسي داشته باشند. گفتني است فرصت ثبت‌نام در ششمين دوره كارآموزي همراه اول تا 5 دي 1401 براي تمامي علاقه‌مندان فراهم است؛ متقاضيان براي دسترسي به بيش از 90 موقعيت كارآموزي در خانواده همراه اول كه ضمن «كسب تجربه در مجموعه‌اي از شركت‌هاي بزرگ حوزه ICT»، «دريافت حقوق و بيمه حين دوره كارآموزي» و «ارايه گواهي معتبر 
در پايان دوره» مي‌توانند با مراجعه به 
سايت اين آكادمي به آدرس:
 https: //hamrah.academy/internship، شانس خود را براي استفاده از اين فرصت ويژه استخدام در نخستين و بزرگ‌ترين اپراتور تلفن همراه كشور امتحان كنند.  فرآيند انتخاب كارآموزان از ميان متقاضيان هم به اين شكل است كه پس از انتخاب موقعيت شغلي و ثبت اطلاعات، آزمون ارزيابي اوليه صورت مي‌گيرد و بررسي رزومه تخصصي و دعوت به مصاحبه در صورت تاييد انجام مي‌شود كه مهر ورود به دوره است. تاكنون و براساس آمارهاي پنج‌گانه از برگزاري دوره‌هاي كارآموزي همراه اول، بيش از 35 هزار رزومه ثبت شده و براي بيش از 430 موقعيت كارآموزي، بالغ بر 310 كارآموز جذب همراه اول شده‌اند.  آكادمي همراه اول با ماموريت تربيت، توسعه و توانمندسازي نيروي انساني در اكوسيستم ديجيتال در تابستان ۱۳۹۹ آغاز به كار كرد و به پشتوانه دانش و توسعه شركت بزرگ همراه اول، مي‌كوشد تا نيازهاي آموزشي عمومي و تخصصي و فاصله مهارتي ميان تحصيلات آكادميك و فضاي كار را با طراحي و اجراي دوره‌هاي آموزشي و كارآموزي سازماني پوشش دهد.

پايداري شبكه همراه اول در مناطق زلزله‌زده خراسان جنوبي

با وجود وقوع زلزله 5.1 ريشتري در حوالي بشرويه استان خراسان جنوبي، ترافيك شبكه در مناطق زلزله‌زده، روان و بدون اختلال است. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، در پي وقوع زمين لرزه‌اي با شدت 5.1 ريشتر در ساعت 16 و 54 دقيقه روز شنبه 3 دي 1401، در حوالي بشرويه استان خراسان جنوبي، آسيبي به شبكه اپراتور اول تلفن همراه كشور وارد نشده و هم‌اكنون بدون هيچ‌گونه قطعي و به شكل نرمال در حال سرويس‌دهي به تمامي مشتركان خود در اين استان است. براساس اين گزارش، دقايقي پس از وقوع زلزله كه كانون آن در 29 كيلومتري بشرويه و در عمق 8 كيلومتري زمين گزارش شده است، تيم‌هاي فني همراه اول ضمن بررسي وضعيت شبكه اين اپراتور در مناطق زلزله‌زده از سرويس‌دهي مناسب شبكه اطمينان حاصل كردند. همراه اول با توجه به شبكه گسترده خود در كشور، اعلام آمادگي كرده همچون گذشته، از طريق رومينگ ملي پذيراي مشتركان ساير اپراتورها در اين مناطق باشد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون