• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5412 -
  • ۱۴۰۱ پنج شنبه ۶ بهمن

اتفاقي كه هيچ‌كس تصورش را هم نمي‌كرد

رونالدو در النصر بازنشسته مي‌شود!

اعتمادآنلاين

گزارش‌ها حاكي از آن است كه النصر انتظار دارد كريس رونالدو در اين باشگاه به دوران فوتبال خود خاتمه دهد و تا پايان قراردادش در النصر بماند.

رونالدو در ماه دسامبر با قراردادي كه تا سال 2025 اعتبار دارد، قراردادي را با النصر امضا كرد. به اين ترتيب او تا تولد ۴۰ سالگي‌اش در اين باشگاه مي‌ماند.
به گزارش اعتمادآنلاين، گفته مي‌شود النصر متقاعد شده است كه اين تيم آخرين باشگاه ستاره پرتغالي قبل از آويزان كردن كفش‌هايش خواهد بود. البته باشگاه احتمال تمديد قرارداد رونالدو در صورت تمايل به ادامه بازي را ناديده نگرفته است.
انتقال رونالدو به عربستان سعودي با قراردادي بزرگ، تعجب‌ها را برانگيخت، اما ممكن است ستاره‌هاي ديگري نيز در عربستان به او بپيوندند. دبيركل فدراسيون فوتبال عربستان اعتراف كرد كه دوست دارد ليونل مسي پا جاي پاي رونالدو بگذارد.
گفته شده كه باشگاه النصر پيشنهاد هنگفتي را به لوكا مودريچ نيز ارايه كرده، هرچند اين بازيكن ترجيح داده كه به حضورش در رئال مادريد ادامه دهد. نام‌هاي ديگري چون سرخيو بوسكتس، آنخل دي ماريا، انگولو كانته و مائورو ايكاردي هم در كنار نام باشگاه‌هاي عربستاني به گوش مي‌رسند.

 

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون