• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5412 -
  • ۱۴۰۱ پنج شنبه ۶ بهمن

ويژه

حضور شركت‌هاي تابعه همراه اول در نمايشگاه كار  با هدف جذب نخبگان
شركت‌هاي تابعه همراه اول با هدف جذب نخبگان در «نمايشگاه كار» حضور دارند. به گزارش شركت ارتباطات سيار ايران، پنجمين «نمايشگاه كار» از ديروز چهارشنبه 5 بهمن 1401 با حمايت همراه اول و حضور شركت‌هاي زيرمجموعه آن از جمله «همراه كسب و كارهاي هوشمند» و «آكادمي همراه» در مجتمع نمايشگاهي برج ميلاد آغاز به كار كرد و تا 7 بهمن ميزبان كارجويان و علاقه‌مندان به فعاليت در صنعت ارتباطات و ورود به دنياي ديجيتال است.

نمايشگاه كار رويدادي است كه در آن معتبرترين سازمان‌ها با موقعيت‌هاي شغلي خود حاضر مي‌شوند. در پنجمين نمايشگاه كار نيز كارجويان و متقاضيان مي‌توانند از ساعت 9:30 تا 17 با مراجعه به غرفه همراه اول به آدرس مركز نمايشگاهي برج ميلاد (سالن B، شماره 93)، بدون واسطه با مديران جذب و استخدام اين شركت‌ها ملاقات كنند. 
بر اين اساس كارجويان مي‌توانند در زمان برگزاري نمايشگاه كار، ضمن مراجعه به غرفه و اطلاع از شرايط استخدام در شركت همراه كسب و كارهاي هوشمند كه توسعه‌دهنده محصولاتي همچون اپليكيشن‌هاي «همراه من» و «اوانو» است يا آكادمي همراه كه ماموريت تربيت، توسعه و توانمندسازي نيروي انساني در اكوسيستم ديجيتال را برعهده دارد، فرصت‌هاي شغلي موجود را نيز بررسي كنند. در اين رويداد «آكادمي همراه» ضمن معرفي فعاليت‌هايش در حوزه آموزش و كارآموزي، به عرضه موقعيت‌هاي شغلي موجود خود براي جذب نيروهاي توانمند و داراي مهارت مي‌پردازد؛ شركت «همراه كسب و كارهاي هوشمند» نيز در راستاي جذب براي فرصت‌هاي شغلي موجود خود كه ليست آن از طريق لينك careers.ebcom.ir در دسترس است، به دريافت رزومه از متقاضيان مي‌پردازد. گفتني است آكادمي همراه اول در دي ماه گذشته نيز با هدف حمايت از نخبگان، فارغ‌التحصيلان و دانشجويان مقاطع مختلف، فرصت‌هاي ويژه كارآموزي خود را به «نمايشگاه كار» دانشگاه علم و صنعت برده بود.


همراه اول حامي مالي فدراسيون وزنه‌برداري شد
همراه اول به عنوان نخستين و بزرگ‌ترين اپراتور تلفن همراه كشور و حامي اول ورزش ايران، رسما حامي مالي فدراسيون وزنه‌برداري شد. آيين رونمايي از «حامي مالي فدراسيون وزنه‌برداري» صبح روز چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱، با حضور سجاد انوشيرواني سرپرست فدراسيون وزنه‌برداري، حميد بهروزي قائم‌مقام مديرعامل همراه اول و همچنين جمعي از قهرمانان، پيشكسوتان، مديران هيات‌هاي استاني و اصحاب رسانه در ساختمان كميته ملي المپيك برگزار شد. انوشيرواني در اين مراسم ضمن تقدير و تشكر از همراه اول اظهار كرد: ۹۳درصد مدال‌هاي كشور در المپيك دراختيار دو رشته ورزشي «وزنه‌برداري» و «كشتي» است و وزنه‌برداري با دراختيار داشتن بيشترين مدال طلا، اميدوار است با حمايت همراه اول به موفقيت‌هاي خود ادامه دهد.  وي با بيان اينكه مردم بسيار پيگير اين رشته هستند، گفت: شايد در حال حاضر برخلاف بزرگي نام اين رشته، شرايط‌مان در كشور چندان مناسب نيست كه اميدواريم با همراهي برند با اصالت «همراه اول» در كنار اين رشته ورزشي براي اولين‌بار، بتوانيم بر مشكلات غلبه كنيم.  حميد بهروزي نيز در ادامه اين مراسم با بيان اينكه همراه اول همواره حامي ورزش‌هاي قهرماني كشور بوده است، اظهار كرد: اين رشته هم جزو پر مدال‌ترين رشته‌هاست و هدف ما از ورود به بحث «حمايت مالي» نيز ايجاد شور و هيجان در جوانان كشور و استعدادهاي اين رشته است.

قائم‌مقام مديرعامل همراه اول گفت: خوشحاليم كه امروز همراهي و حضور قهرمانان سابق اين رشته ورزشي را در بدنه فدراسيون وزنه‌برداري شاهد هستيم كه اين مهم، نويد آينده‌اي درخشان در مسابقات آتي از جمله رويداد المپيك 2024 است. وي همچنين خاطرنشان كرد: با افتخار در اين مسير همراهي با ورزش وزنه‌برداري كشور حضور خواهيم داشت و بنا داريم مردم كشورمان را خوشحال نگه داريم. در پايان اين مراسم تفاهمنامه همكاري و حمايت «همراه اول» از «فدراسيون وزنه‌برداري» در حضور نمايندگان رسانه‌هاي جمعي امضا و مبادله شد. گفتني است همراه اول به عنوان حامي اول ورزش ايران، هم‌اكنون حامي تيم‌هاي ملي وزنه‌برداري، كشتي، واليبال و ناشنوايان است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون