• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5418 -
  • ۱۴۰۱ پنج شنبه ۱۳ بهمن

پشت پرده اتهام خيانت به كي‌روش از سوي كنعاني‌زادگان

بي‌توجهي عامدانه شجاع به كي‌روش و لو دادن تركيب

اعتماد آنلاین |شجاع خليل‌زاده به دليل بي‌توجهي به دستورات كي‌روش و لو دادن تركيب مورد غضب كي‌روش قرار گرفته بود. كنعاني‌زادگان هم بابت رفتار غيرحرفه‌اي! 
كارلوس كي‌روش، سرمربي پرتغالي تيم ملي فوتبال ايران در جام‌جهاني ۲۰۲۲ قطر با انتشار پيامي در اينستاگرام، تلويحا از هواداران ايراني خداحافظي كرد تا مشخص شود او ديگر به ايران بازنخواهد گشت. اين سرمربي پرتغالي كه شايعاتي درباره توافق او با قطر شنيده مي‌شود در صفحه خود نوشت: «وقتي كه سفر جديدي را آغاز مي‌كنم، خاطرات زيادي وجود دارد كه با افتخار آنها را نگه خواهم داشت. مايلم از بازيكنان فوق‌العاده‌ام در تيم ملي تشكر كنم. قدردان زحمات كادر وفادار ايراني‌ام، فدراسيون فوتبال و همه كساني كه از من و «ميراث تيم ملي» حمايت كردند، هستم. از همه هواداران بابت حمايت و الهام‌بخشي در اين چند سال تشكر مي‌كنم. به اميد آينده.» 
نكته جالب در اين ميان اما كامنت محمدحسين كنعاني‌زادگان زير پست كي‌روش بود كه حواشي زيادي ايجاد كرد. مدافع تيم ملي زير پست كي‌روش نوشته بود: «تو به ايران خيانت كردي، نه به من و شجاع.» اين اظهارنظر كنعاني‌زادگان تلويحا نشان مي‌داد كه او و شجاع خليل‌زاده حسابي بابت كم بازي كردن در جام‌جهاني ناراحت هستند و حالا كه رفتن كي‌روش قطعي شده است، كنعاني‌زادگان مي‌خواهد تسويه حساب كند.
محمدحسين كنعاني‌زادگان در طول سه ديدار ايران در جام‌جهاني 2022 قطر فقط در نيمه دوم ديدار با انگليس فرصت بازي پيدا كرد و در دو ديدار ديگر برابر ولز و امريكا نيمكت‌نشين بود. شجاع خليل‌زاده هم در هر سه ديدار ايران روي نيمكت نشست و فرصت بازي پيدا نكرد. اين در حالي بود كه كنعاني‌زادگان و شجاع خليل‌زاده پيش از جام‌جهاني دو مهره اصلي تيم در خط دفاع بودند وقتي در تركيب اصلي در بازي برابر انگليس قرار نگرفتند، باعث تعجب همه شدند. پيگيري‌هاي خبرنگار اعتمادآنلاين در اين زمينه نشان مي‌دهد، پيش از شروع جام‌جهاني در ديدار ايران برابر تونس كه تداركاتي برگزار شد، كنعاني‌زادگان و شجاع خليل‌زاده دو مهره فيكس كي‌روش در قلب خط دفاع بودند، اما در جريان اين ديدار اين دو بازيكن تاكتيك‌هاي مدنظر سرمربي تيم ملي را در زمين اجرا نمي‌كردند. از اين‌رو روي يك صحنه كرنر براي تونس، كي‌روش اصرار داشت كه شجاع خليل‌زاده در جاگيري خود دقت لازم را داشته باشد و دقيق در جاي تعيين شده از سوي سرمربي قرار بگيرد، اما مدافع تيم ملي نسبت به اين موضع بي‌توجه بود و دقيقا دروازه  تيم ملي  روي همين  صحنه  باز شد.
از طرف ديگر زماني كه كي‌روش تصميم گرفت خليل‌زاده و كنعاني‌زادگان در ديدار برابر انگليس روي نيمكت بنشينند، خليل‌زاده رفتارهاي درستي از خود به نمايش نگذاشت و حتي زماني كه اتوبوس تيم ملي از هتل راهي ورزشگاه شده بود موزيك‌هاي روحيه‌بخش پخش مي‌شد، خليل‌زاده زير لب خطاب به بازيكنان مي‌گفت: «بگوييد صداي موزيك را كم كنند.» 
البته گفته مي‌شود اين فقط تنها دليلي نبود كه كي‌روش ترجيح داد خليل‌زاده را روي نيمكت نشاند و دليل مهم‌تري هم بود. طبق اطلاعات به دست آمده خليل‌زاده صبح روز بازي با انگليس تركيب تيم ملي را در اختيار يكي از رسانه‌ها قرار داده بود كه اين موضوع با عصبانيت سرمربي تيم ملي همراه شده بود.
درباره كنعاني‌زادگان هم تقريبا شرايط همين بود او وقتي متوجه شد در تركيب اصلي تيم ملي برابر انگليس قرار ندارد، رفتارهاي غيرحرفه‌اي از خود نشان داد. از طرف ديگر وقتي در نيمه دوم ديدار انگليس وارد زمين شد، از نظر فني هم نتوانست انتظارات كي‌روش را برآورده كند.
محمدحسين كنعاني‌زادگان به همراه دوست صميمي‌اش جام‌جهاني 2022 قطر را از دست دادند و حالا كه رسما كي‌روش با فوتبال ايران خداحافظي كرده، اين مدافع نشان داد كه اخلاق را هم از دست داده است. او پيش از اينكه مشخص نبود كي‌روش قطعا خواهد رفت، صحبت و انتقادي مطرح نكرده بود اما حالا كه جدايي كي‌روش قطعي شده، زبان انتقاد باز مي‌كند و فرد خيانت‌كننده به ايران را معرفي مي‌كند. 

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون