• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5418 -
  • ۱۴۰۱ پنج شنبه ۱۳ بهمن

جوابيه شركت پخش فرآورده‌هاي نفتي

مديرمسوول محترم روزنامه اعتماد
موضوع: جوابيه به خبر «حادثه تلخ مرگ يك زن 53 ساله در شهرستان فنوج»
با سلام و احترام
عطف به خبر با موضوع «حادثه تلخ مرگ يك زن 53 ساله در شهرستان فنوج» مندرج در روزنامه اعتماد در تاريخ 09/11/1401، خواهشمند است ترتيبي اتخاذ فرماييد پاسخ ذيل جهت تنوير افكار عمومي مخاطبان محترم به نحو مطلوب و در اولين فرصت، از آن رسانه وزين منتشر و اطلاع‌رساني شود.
و من‌الله التوفيق
مجيد شهيدي
رييس روابط عمومي
به نام خدا
فوت بانوي فنوجي ارتباطي با توزيع سوخت نداشته است
فروشندگي تعاوني روستايي فنوج در شهرستان نيكشهر تحت پوشش يكي از نواحي سه‌گانه شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه چابهار مي‌باشد. از ابتداي شروع توزيع نفت سفيد در مورخ 5/9/1401 مقدار ۴۳۸ هزار ليتر سهميه نفت سفيد اين فروشندگي بوده است كه مقدار ۴۰۸ هزار ليتر آن تا روز جاري جهت توزيع توسط فروشندگي مذكور جذب و به مصرف‌كنندگان در شهرستان فنوج تحويل داده شده است. بانويي كه در گزارش روزنامه اعتماد از ايشان نام برده شده است تحت تكفل همسر و با كارت بانكي ايشان (آقاي جان‌محمد نصرتي) با توجه به تعداد خانوار و سهميه‌هاي در نظر گرفته شده مقدار ۲۰۰ ليتر نفت سفيد سهميه متعلقه به ايشان بوده است.
با توجه به پرينت تراكنش‌هاي موجود اولين سهميه 100 ليتري در آذرماه سال جاري توسط اين خانوار در فروشندگي مذكور تحويل گرفته شده و مراجعه بهمن ماه ايشان جهت تحويل سهميه دوم بوده است. شواهد موجود نشان مي‌دهد آن مرحومه در مورخ 6/11/1401 جهت دريافت دومين سهميه خود مراجعه نموده بود كه متاسفانه اين حادثه رخ مي‌دهد.
صبح روز حادثه و قبل از شروع به ‌كار فروشندگي و در حالي كه هنوز صفي در آن محل تشكيل نشده بود متاسفانه ايشان با توجه به بيماري زمينه‌اي در جلوي درب ورودي فروشندگي دچار ايست قلبي مي‌شوند. مجددا بر اين موضوع تاكيد مي‌شود كه ايشان قبل از شروع به‌ كار فروشندگي و در حالي كه هيچ گونه ازدحام و جمعيتي در محل وجود نداشته است دچار اين حادثه شده‌اند. برحسب اعلام خانواده ايشان، مرحومه چند سال قبل عمل جراحي قلب باز انجام داده و تحت نظر پزشك بوده و هر سه ماه يك‌بار جهت پيگيري امورات درماني به مراكز پزشكي استان كرمان مراجعه مي‌كرده.
نسبت دادن فوت بانوي محترمه فنوجي به «ديدن صف توزيع نفت» با توجه به موارد ذكر شده با هيچ منطقي سازگار نيست. چنان كه در سال جاري برخلاف رويه سال‌هاي گذشته، شركت پخش فرآورده‌هاي نفتي در منطقه ياد شده، براي ثبت‌نام خانوارها براي دريافت سهميه نفت سفيد، خانه به خانه به درب منازل مراجعه كرده است تا مردم منطقه براي ثبت‌نام نيز دچار زحمت نشوند و همان طور كه اشاره شد، تاكنون شكايتي درباره توزيع نفت سفيد در شهرستان فنوج در شركت پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه سيستان و بلوچستان ثبت نشده است. فرماندار شهرستان فنوج نيز تاييد نمودند كه فوت مرحومه هيچ‌ گونه ارتباطي به توزيع نفت سفيد نداشته است. با عنايت به موارد ياد شده، ذكر اين نكته ضروري است كه اين شركت برحسب وظيفه ذاتي خود در خصوص توزيع فرآورده‌هاي نفتي به كليه مسووليت‌هاي خود به طور كامل عمل كرده است، رضايت مردم و مقامات محلي و به تبع عدم وصول شكواييه در اين رابطه تاكنون نيز مويد اين مطلب مي‌باشد، متاسفانه با توجه به زمينه بيماري مرحومه احتمال وقوع حادثه به وقوع پيوسته نيز در هر مكاني وجود داشته است. با اين حال اين شركت نهايت تالم و تاسف خود را از اين بابت اعلام و ضمن تماس با خانواده متوفي مراتب تاسف و همدردي خود را نيز اعلام كرده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون