• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5449 -
  • ۱۴۰۱ پنج شنبه ۲۵ اسفند

قاتلاني كه اعضاي خانواده‌شان را كشتند

«اعتماد» قتل‌هاي ديگري كه طي سال ۱۴۰۱ با عنوان مشابه اين گزارش رخ داده است را بررسي مي‌كند. 
  ۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ در اهواز واقع در استان خوزستان، داماد خانواده ابتدا اقدام به قتل همسر خود و سپس با مراجعه به خانه پدرخانمش اقدام به قتل برادر خود در پاركينگ كرده و مجدد به خانه خود برگشته و در آنجا اقدام به خودكشي مي‌كند. 
  ۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ در تهران محله مخبرشمالي، مرد جوان در جريان جدال با عموي ميانسالش او و برادر خود كه قصد ميانجيگري در ماجرا را داشت به قتل رساند. سپس به پشت بام طبقه چهارم ساختمان رفت و با سقوط از آنجا به زندگي خود پايان داد. 
  ۷ آذر ماه ۱۴۰۱ در كرج يك مرد ۸۴ ساله به دليل نامشخصي همسر و فرزندخوانده خود را با سلاح سرد به قتل رساند. متهم انگيزه خود را اختلافات مالي با همسرش اعلام كرد. 
  ۱۱ آذر ماه ۱۴۰۱ در آذربايجان شرقي مردي به علت اختلافات خانوادگي با كلت كمري، همسر برادر همسر و فرزند برادر همسرش را مجروح كرد. همسر مجروح به قتل رسيد. 
  اواسط آذر ماه ۱۴۰۱ در تهران داماد خانواده به دليل اختلافات خانوادگي با سلاح گرم اقدام به قتل چهار نفر از اعضاي خانواده همسرش كرد و از محل متواري شد. قاتل پس از دو ساعت در مخفيگاهش در فاز يك شهر انديشه دستگير شد. 
  ۵ شهريور ماه ۱۴۰۱ در شهرستان دلفان واقع در استان لرستان اختلاف ۲ برادر بر سر ارثيه پدري و زمين‌هاي كشاورزي تا آنجا پيش رفت كه يكي از آنها با در دست داشتن كلاشنيكف راهي خانه ديگري شد و برادرش و ۵ عضو خانواده او را به قتل رساند. همسايه‌ها كه با شنيدن صداي تيراندازي در جريان ماجرا قرار گرفته بودند وحشت‌زده پليس را خبر كردند و دقايقي بعد تيم‌هايي ازماموران پليس و اورژانس راهي محل حادثه شدند.
  ۱۲ تير ماه ۱۴۰۱ در شهرستان دره‌شهر واقع در استان ايلام، داماد خانواده به علت اختلافات خانوادگي با سلاح پس از به قتل رساندن همسر، خواهرزن و مجروح كردن مادرزنش، خودكشي كرد. 
  ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۱ در شهرستان خاش واقع در استان سيستان و بلوچستان سه عضو يك خانواده توسط يكي از بستگان نزديك‌شان به قتل مي‌رسند. متهم پس از دستگيري اقرار كرد انگيزه‌اش از اين جنايت هولناك سرقت طلا و جواهرات بوده است. 
  ۲۶ ارديبهشت ماه ۱۴۰۱ در اصفهان قاتل پس از قتل چهار عضو خانواده و شليك به برادر و مجروح كردن دختر ۶ ساله‌اش اقدام به خودكشي كرد. 
  ۲۴ فروردين ماه ۱۴۰۱ در تاكستان واقع در استان قزوين داماد خانواده به خانه پدري همسرش رفت و همسر خود را به همراه پدر و مادرش با شليك گلوله به قتل رساند. 
  ۱۶ فروردين ماه ۱۴۰۱ در روستاي هاشم‌آباد هفت‌دغان رضوانشهر واقع در استان گيلان، فرد ضارب همسر و برادرزنش را با چاقو و اسلحه شكاري به قتل رساند. 
  ۳ فروردين ماه ۱۴۰۱ در شهرستان تالش واقع در استان گيلان فرد ضارب در درگيري با اعضاي خانواده همسر خود با يك قبضه سلاح شكاري مادرزن و ۲ برادر خانم خود را به قتل رساند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون