• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5492 -
  • ۱۴۰۲ پنج شنبه ۴ خرداد

ايران براساس موازين آژانس و پادمان كار مي‌كند

مهر|رييس سازمان انرژي اتمي گفت: ايران براساس موازين آژانس و پادمان كار مي‌كند و وقتي بخواهيم فعاليتي انجام دهيم، تنظيمات آن اقدام را با آژانس برقرار خواهيم كرد.
محمد اسلامي رييس سازمان انرژي اتمي در جمع خبرنگاران درباره ادعاي برخي رسانه‌هاي خارجي مبني بر احداث سايت هسته‌اي در رشته‌ كوه زاگرس، گفت: دشمن صهيونيستي سال‌هاست كه اين اراجيف را مطرح كرده و جوسازي مي‌كند و اينها عمليات رواني دشمن عليه جمهوري اسلامي است.
وي بيان كرد: هر زماني كه شرايط در منطقه بر آنها تنگ و سخت مي‌شود، اين عمليات‌هاي رواني و اين ادعاها تشديد مي‌شود.
رييس سازمان انرژي اتمي با تاكيد بر اينكه ايران براساس موازين آژانس و پادمان كار مي‌كند، اظهار كرد: وقتي بخواهيم فعاليتي انجام دهيم، تنظيمات آن اقدام را با آژانس برقرار خواهيم كرد و مطابق با آن موازين عمل مي‌كنيم.
اسلامي تصريح كرد: اينها جوسازي و عمليات رواني دشمن است كه در سلسله اقدامات گذشته بر آن مداومت داشته است. فرآيندهاي گذشته نشان مي‌دهد اينها همواره نوعي برتري جويي داشتند و سعي مي‌كردند با جوسازي و عمليات رواني فشار حداكثري را بر كشور تشديد كنند.
وي بيان كرد: آنها در ماه‌هاي اخير با موفقيت مواجه نشدند و شكست خوردند، بنابراين اكنون به مطالب جديدي دامن مي‌زنند. اين مسائل همان گفته‌هاي مردود گذشته است و هيچ جايگاهي ندارد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون