• ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۷ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5497 -
  • ۱۴۰۲ چهارشنبه ۱۰ خرداد

چرا بايد فيدليتي پرستيژ بهمن‌موتور را بخريم؟

خريدار فيدليتي پرستيژ اطمينان دارد صاحب به‌روزترين خودروي داخل كشور شده است. بدون ترديد به روز بودن به هركسي حس خوبي مي‌دهد. اين خودرو پرآپشن‌ترين محصول موجود بازار ايران خواهد بود. همانطور كه محصولات پيشين بهمن نيز از نظر آپشن‌هاي رفاهي و ايمني از ساير محصولات مشابه موجود در ايران برتري داشتند. 
فيدليتي پرستيژ بر پايه پلتفرم جديد عرضه خواهد شد و هيچ ارتباطي با نسخه پرايم نخواهد داشت. از موتور توربو شارژ 1600 سي.سي GDI بهره مي‌برد و ازسيستم پاشش مستقيم GDI كه مورد توجه خودروسازان بزرگ است، بهره مي‌برند و در اين برهه 75درصد از بزرگان اين صنعت از همين تكنولوژي بهره مي‌برند. قدرت 197 اسب بخاري فيدليتي پرستيژ توان مناسبي به اين SUV براي تردد در مسيرهاي كوهستاني ايران مي‌دهد.
تكنولوژي فيدليتي پرستيژ مشابه آن چيزي است كه در خودروهاي آئودي، BMW، فورد، هوندا، هيوندا، كيا، لكسوس، مزدا، نيسان و فولكس واگن به كار گرفته مي‌شود. به‌كارگيري اين موتور براي فيدليتي پرستيژ انتخابي هوشمندانه است كه مي‌تواند از كمترين مقدار سوخت، بيشترين نيرو را بگيرد.

بدنه فيدليتي پرستيژ منحصر به فرد است
طراحي فيدليتي پرستيژ ويژه و خاص است. چراغ‌ها و نماي جلوي اين خودرو به راننده احساس اعتماد به نفس مي‌دهد و اين خودرو را قدرتمند و جسور نشان مي‌دهد. به همين ترتيب با در نظر گرفتن خنك‌كننده صندلي رانندگي را به تجربه خستگي‌ناپذير تبديل مي‌كند. 
طراحي 6 كيسه هوا در اين خودرو، ايمني آن را در حد قابل قبولي بالا برده است. در كنار كيسه‌هاي هوا، تكنولوژي بالاي ترمزها و كنترل‌كننده حركت در بين خطوط از سلامت راننده و سرنشينان به خوبي حفاظت خواهند كرد.


خدمات پس از فروش به اندازه خودرو اهميت دارد
خريد خودرو از شركتي كه نسبت به رضايتمندي و خشنودي مشتريان خود حساسيت دارد، سرمايه شما را حفظ خواهد كرد. به رغم آنكه بيش از 15سال مي‌گذرد كه بهمن موتور، خودروي مزدا را عرضه كرده است اما اين شركت همچنان نسبت به تامين قطعات يدكي آن متعهد است. بهمن موتور از نظر شاخص خدمات پس از فروش رتبه برتر را در ارزيابي نهادهاي مستقل به دست آورده است. شبكه گسترده نمايندگي در سراسر كشور به خريدار فيدليتي پرستيژ اطمينان مي‌دهد كه شركت بهمن‌موتور همواره پشتيبان انتخاب او خواهد ماند. به همين ترتيب بهمن‌موتور در ايام نوروز همواره با عقد تفاهمنامه با مجموعه‌هاي مختلف، مشتريان خود را مطمئن نگه مي‌دارد كه در صورت بروز كوچك‌ترين مشكلي در دورترين جاده‌ها، مشتري خود را تنها نخواهد گذاشت. با توجه به منش و سنت قيمت‌گذاري در بهمن‌موتور، مي‌توان نسبت به رقابتي بودن قيمت اين خودرو اطمينان داشت. به‌رغم اين امكانات و آپشن‌هاي متعدد، به نظر مي‌رسد در فيدليتي پرستيژ نيز مانند محصولات پيشين بهمن‌موتور، برتري مشتري مداري در قيمت‌گذاري، از آن بهمن‌موتور باشد. ايرانگردي با فيدليتي پرستيژ جذاب و لذت‌بخش خواهد بود. خودرويي كه موتوري قدرتمند داشته باشد و شبكه نمايندگي و خدمات پس از فروش قدرتمندي از آن پشتيباني كنند، مقرون به صرفه‌ترين وسيله براي يك سفر طولاني خواهد بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون