• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3311 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۱۷ مرداد

داعش خانم صدر اعظم را تهديد كرد

داعش با انتشار ويديويي به زبان آلماني، آنجلا مركل، صدراعظم آلمان را تهديد كرده است. در اين ويديو دو عضو آلماني زبان گروه داعش، صدراعظم آلمان را تهديد كرده‌اند كه انتقام پشتيباني آلمان در جنگ افغانستان و همچنين جنگ عليه داعش را خواهد گرفت. به گزارش اشپيگل آنلاين يكي از آنها محمد محمود است كه اصالتا اتريشي و فرد ديگر ابوعمر آلماني است. در ويديو آلماني زبان داعش، دو نماينده اين گروه، با ابلاغ فراخواني براي جذب نيروهاي جديد از حمله قريب الوقوع به منافع آلمان خبر مي‌دهند.

اين كليپ در سوريه تهيه شده و در آن ويرانه‌هاي شهر باستاني پالميرا در پشت سر دو عضو داعش ديده مي‌شود. محمد محمود در اين پيام ويديويي به زبان آلماني آنجلا مركل را خطاب قرار داده و تهديد مي‌كند كه آلمان تاوان حمايت در جنگ افغانستان و همچنين ارسال اسلحه براي پيشمرگه‌هاي كرد در مبارزه با داعش را خواهد داد.

اعضاي داعش در پايان اين ويديو دو اسير را كه قابل شناسايي نيستند و با دست بسته روي زميني نشسته‌اند، به ضرب گلوله به قتل مي‌رسانند. يادآوري مي‌شود فراخوان آلماني داعش در حالي انجام مي‌شود كه بر اساس گزارش‌ها در حال حاضر ۷۲۰ نفر از آلمان براي همراهي تروريست‌ها به سوريه راهي شده‌اند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون