• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3314 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۱ مرداد

شهاب حسيني:

نمي‌خواهم به عنوان يك برند تبليغاتي مطرح شوم

شهاب حسيني، بازيگر سينماي ايران شب يكشنبه طي مراسمي كه با حضور چهره‌هاي فرهنگي و هنري چون عليرضا قرباني خواننده موسيقي ايران، پوران درخشنده و تينا پاكروان كارگردان، هنگامه قاضياني بازيگر و هوشنگ گلمكاني، حسين ياري و علي معلم به عنوان منتقد و جمعي از چهره‌هاي فرهنگي و هنري در خانه همايش برگزار شد با امضاي قراردادي به عنوان مدير هنري يكي از نهادهاي فعال در عرصه توليد و عرضه فرش ايراني قرارداد بست.

پس از اين اتفاق شهاب حسيني سخنراني كرد و در سخنانش با اشاره به اينكه در اين مراسم جمع نشده‌ايم تا حرف از گذشت يك بازيگر بزنيم، گفت: «گرد هم آمده‌ايم تا دست به دست هم دهيم و از سرمايه موجود در اين عرصه به بهترين شكل ممكن بهره ببريم و من اين آمادگي را دارم كه پيشنهادهاي سازنده در اين عرصه را بشنوم.» او ادامه داد: «چندي پيش مديريت يك مجموعه مربوط به فرش پيشنهاد چند ميلياردي براي تبليغ فرش ايراني را داد و من گفتم كه تمايلي به استفاده از حرفه و چهره خود براي تبليغ ندارم و نمي‌خواهم به عنوان يك برند تبليغاتي مطرح شوم . »

اصرار مديريت اين نهاد فعال در عرصه توليد و عرضه فرش ايراني مرا بر آن داشت تا به راهكارهاي بهتري براي صرف اين هزينه در عرصه فرهنگ و هنر فكر كنم. از همين‌رو پيشنهاد تاسيس بخش فرهنگي را به آنها دادم كه مورد قبول مديريت آنجا قرار گرفت. سرمايه‌هايي از اين دست مي‌تواند در عرصه‌هاي ديگري غير از سينما چون ساخت فيلم‌هاي تلويزيوني، ساخت سريال در شبكه نمايش خانگي و... خرج شود. انجام چنين فعاليت‌هايي باعث مي‌شود كالاي ايراني از تبليغات سطحي عبور كند و عمق و غناي چشمگيري يابد.

شهاب حسيني در پايان صحبت‌هاي خود با اشاره به اينكه حركت‌هايي از اين دست صداقت دو طرفه را طلب مي‌كند، گفت: «خوشبختانه در صحبت‌هاي من با اين نهاد از همان ابتدا اصل بر صداقت و راستي گذاشته شد و هيچ منفعت شخصي در كار نيست. ضمن اينكه اين هزينه علاوه بر سينما به چاپ كتاب، هنرهاي تجسمي، تئاتر و موسيقي نيز تعلق مي‌گيرد و هيچ موضوع منفعت‌طلبانه‌اي در كار نيست و هرآنچه هست تنها يك مسووليت اجتماعي دو‌سويه است.»

در حاشيه اين مراسم شهاب حسيني در پاسخ اين سوال كه آيا قرار است در اين پروژه به عنوان يك واسطه ميان اين مجموعه توليدي و جامعه هنري فعاليت كند، يا اينكه تهيه‌كننده آثار فرهنگي باشد، گفت: «خوشبختانه مدتي است به عضويت جامعه صنفي تهيه‌كنندگان درآمده‌ام كه تشكل خوبي به رياست سيدضياء هاشمي است و الان كه قرار است به عنوان مدير فرهنگي هنري مجموعه شهر فرش فعاليت كنم، بخشي از بودجه اين مجموعه به‌جاي تبليغات محيطي، صرف ساخت آثار نمايشي و فيلم مي‌شود.»

او در پاسخ به به پرسش ايسنا مبني بر اينكه آيا قصد دارد فيلم جديدي را كارگرداني كند يا خير؟ گفت: هرچه خدا بخواهد، اما الان بيشتر سعي مي‌كنم از بچه‌هاي ديگر حمايت كنم و در همين راستا قرار است دو اثر ويديويي را تهيه كنم و در يك فيلم سينمايي هم بازي كنم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون