• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3314 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۱ مرداد

بوكفسكي به قاب آپ آرت‌مان مي‌آيد

 

اعتماد| «زاده‌ شدن در اين وانفسا» روايتي داستاني و مستند از زندگي چارلز بوكفسكي به روايت خودش است كه در آستانه نودوپنجمين سالگرد تولد شاعر لوس‌آنجلس به «آپ‌آرت‌مان» مي‌آيد. موسسه فرهنگي «آپ‌آرت‌مان» در ادامه پخش فيلم‌هاي مستند درباره نويسندگان و چهره‌هاي ادبي روز پنج‌شنبه 22 مرداد ماه به سراغ چارلز بوكفسكي مي‌رود و مستند « زاده‌شدن در اين وانفسا» را در سه سانس به نمايش خواهد گذاشت. اين مستند را جان دليگان 10 سال بعد از مرگ شاعر و نويسنده لوس‌آنجلسي با تصاوير و گفت‌وگوي‌هاي بوكفسكي و نظر دوستان او درباره‌اش ساخته است. در اين مستند كه سال 2003 ساخته شد بونو، خواننده راك گروه U2 در كنار خانواده و دوستان از شاعر امريكايي صحبت مي‌كند.

پستخانه، هزارپيشه، زن‌ها، ساندويچ ژامبون با نان چاودار، موسيقي آب گرم، هاليوود و عامه‌پسند از مشهورترين نوشته‌هاي بوكفسكي هستند. «زاده‌ شدن در اين وانفسا» كه با همكاري موسسه فرهنگي «آپ‌آرت‌مان» و سايت اينترنتي «سرخ و سياه» به زبان انگليسي و زير نويس فارسي پخش مي‌شود، در سه سانس 16، 18، و 21 در محل موسسه «آپ‌آرت‌مان»در خيابان ايرانشهر خيابان كلانتري پلاك 40 پخش مي‌شود. علاقه‌ مندان براي تهيه و رزرو بليت
10 هزار توماني اين برنامه مي‌توانند با شماره 88860439 تماس گرفته يا به‌صورت حضوري به كتابفروشي گاندو واقع در طبقه همكف همين موسسه مراجعه كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون