• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3336 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۶ شهريور

محمد علی شمشیری، مدیر شعب بانک سپه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار« اعتماد» به مناسبت هفته دولت :

ارايه تسهيلات به صنايع استان جهت افزايش اشتغالزايي و كمك به توسعه استان از مهمترين اهداف اينجانب و همكارانم مي‌باشد

محمد علي شمشيري، مدير شعب بانك سپه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن تبريك هفته دولت به اعم فعاليت‌هاي بانك سپه خوزستان پرداخت و در ابتدا يادآور شد... .

با توجه به پتانسيل‌هاي استان خوزستان و مطالبات به حق مردم شريف خوزستان يكي از مهم‌ترين اموري كه در دستور كار اين مديريت قرار گرفت بازسازي شعب منطقه جهت ارايه خدمات بهتردر جهت رضايت مردم و تاثير آن در زيبايي شهرهاي استان خوزستان بوده كه تاكنون 18 شعبه بازسازي و3 شعبه در حال تعمير و ساخت است و ساختمان مديريت شعب واقع در كيانپارس در 10 طبقه بر اساس تصويب مديرعامل محترم جناب آقاي تقوي نژاد و اعضاي هيات مديره در حال طي مراحل فازهاي اجرايي است كه اميدواريم هر چه سريعتر عمليات ساختماني آن شروع گردد. وي ادامه داد: همچنين ساخت شش باجه بانكي در مناطق مختلف استان از جمله فرودگاه اهواز، ميدان ميوه و تره‌بار اهواز، بنكداران اهواز در راستاي خدمات رساني بهتر به مسافران و اصناف محترم در حال خدمات رساني و فعاليت هستند. مدير شعب بانك سپه خوزستان در مورد اهداف عاليه بانك سپه خوزستان يادآور شد: از جمله مهم‌ترين اهداف بانك سپه منطقه خوزستان با توجه به تاكيد اولياء محترم بانك در رابطه ارايه تسهيلات به صنايع استان جهت افزايش اشتغالزايي و كمك به توسعه استان بوده است. وي در مورد فعاليت‌هاي فرهنگي و آموزشي بانك سپه منطقه خوزستان ياد آور شد:

بانك سپه منطقه خوزستان با شركت در برنامه‌هاي فرهنگي و آموزشي مختلف سعي در همياري و همكاري با ادارات و سازمان‌هاي مختلف و اقشار مختلف مردم و همچنين آموزش كاركنان به ميزان 28000 نفر ساعت در زمينه‌هاي تخصصي و تكريم مشتريان با بهره‌گيري از اساتيد برجسته در ارتقاي سطح آگاهي پرسنل در راستاي ارايه خدمات بهتر به مردم شريف استان داشته كه به جهت فعاليت‌ها و برنامه‌هاي اجرا شده پيرامون امور نماز در سال93از طرف ستاد اقامه نماز استان، اين مديريت مورد تقدير و تشكر قرار گرفته است. البته بايد اين نكته را اضافه نمايم اين مديريت همچنين همكاري‌هاي نزديكي با ستاد بازسازي عتبات عاليات در راستاي بازسازي اماكن متبركه و همچنين كميته امداد حضرت امام خميني و بهزيستي استان داشته است. وي در مور تسهيلات اعطايي از طرف بانك سپه خوزستان يادآور شد: اين مديريت تاكنون به معرفي‌شدگان سازمان فني و حرفه‌اي در قالب تسهيلات مشاغل خانگي به 29 طرح معرفي شده تسهيلات پرداخت كرده و همچنين به 88 طرح معرفي شده از طرف كميته امداد و 60 طرح خانوارهاي تحت پوشش سازمان بهزيستي تسهيلات اشتغالزايي پرداخت كرده است. بانك سپه منطقه خوزستان همچنين با تخصيص تسهيلات به بافت‌هاي فرسوده شهري استان خوزستان به 89 واحد و در بخش مقاوم‌سازي مسكن روستايي در شهرستان گتوند 130واحد در حال اقدام است و در پرداخت وام قرض الحسنه جوانان گامهاي موثري برداشته است و همچنين پرداخت تسهيلات به خانواده معظم شهدا و ايثارگران در دستور كار اين بانك است. مديريت شعب بانك سپه منطقه خوزستان در مورد ميزان سرمايه‌گذاري جهت ايجاد اشتغال در شهر‌هاي محروم گفت: بانك سپه در جهت ايجاد اشتغال در شهرستان‌هاي محروم خرمشهر و كارون اقدام به سرمايه‌گذاري از محل صندوق توسعه ملي بر روي 296 طرح مانند پرورش ماهي آزادگان (208 واحدي)، پرورش ماهي شهيد احمديان خرمشهر (88 واحدي)، اشتغال مستقيم حداقل هفت نفر و در مجموع 2070 نفر نموده است و سهم بانك درسرمايه‌گذاري به ازاء هر واحد پرورش ماهي مبلغ 4،000،000،000 ريال است، در ضمن از محل منابع داخلي نيز در زمينه تامين مالي طرح‌هاي صنعتي مانند فولاد ايذه، فولاد كاوه اروند، پتروشيمي انديمشك مشاركت كرده همچنين در پروژه بزرگ پالايشگاه گاز بيدبلند 2 كه با مشاركت كنسرسيومي از بانك‌ها و با بيشترين سرمايه‌گذاري به عنوان نماينده كنسرسيوم از طريق صندوق توسعه ملي و منابع داخلي و در ديگر بخش‌هاي مشاركت كرده است. در حال حاضر اين مديريت آماده است با توجه به تفاهم‌نامه منعقده با صندوق توسعه ملي در بخش ارز با فعالان اقتصادي در بخش‌هاي نفت و گاز و پتروشيمي همكاري لازم را بعمل آورد و در پرداخت تسهيلات به بخش كشاورزي از محل صندوق توسعه ملي يكي از بانك‌هاي موفق و موثر در جهت افزايش توليدات دامي و كشاورزي در استان بوده است. وي در مورد تعداد شعب و باجه‌هاي بانك سپه خوزستان گفت: در حال حاضر تعداد 72 شعبه و تعداد شش باجه بانكي جهت رفاه حال اصناف در حال خدمات رساني به مردم شهيدپرور خوزستان هستند. شمشيري همچنين در مورد اجراي طرح تكريم ارباب رجوع در شعب بانك سپه استان گفت: در بخش طرح تكريم ارباب رجوع مشتريان با اجراي دوره‌هاي مختلف آموزشي در سال جاري علاوه‌بر آموزش‌هاي تخصصي به كليه پرسنل و همچنين ايجاد سامانه‌هاي مختلف ارتباطي با مدير منطقه تلاش مضاعفي در راستاي عمل به تكريم ارباب رجوع داشته‌ايم. وي در پايان فرا رسيدن هفته تعاون را به زحمتكشان شركت‌هاي تعاوني‌هاي استان خوزستان تبريك گفت و براي كليه دلسوزان نظام آرزوي موفقيت و بهروزي كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون