• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3347 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۹ شهريور

مجلس موافق افزايش پلكاني قيمت آب و برق

عضو كميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي گفت: هم اكنون مجلس با كليات افزايش قيمت آب براي مشتركان پرمصرف موافقت داشته و روال اجرايي آن در كميسيون انرژي مورد بحث و بررسي قرار گرفته است.

سيد هاشم بني هاشمي اظهار داشت: حتي برخي نمايندگان بر اين باورند كه افزايش قيمت آب در اين زمينه كمك چنداني نمي‌كند و بايد اشتراك اين دسته به طور كل قطع شود زيرا برخي مردم بر اين باورند كه با پرداخت آب‌بها مي‌توانند بيش از حد مجاز مصرف داشته باشند. بايد بتوان الگويي را طراحي كرد كه آب نيز مانند سوخت سهميه‌بندي شود تا افراد نتوانند بيش از ميزاني كه براي آنها در نظر گرفته شده است مصرف داشته باشند. عضو مجمع نمايندگان خراسان رضوي با تاكيد بر اينكه مشكل آب بسيار جدي بوده و بايد براي آن تدابير مناسبي اتخاذ شود، خاطرنشان كرد: بيشتر تكيه دولت در زمينه آب بر مشتركان پرمصرف است زيرا محاسبات نشان مي‌دهد كه بيشتر آب توليد شده توسط اقليت پرمصرف به هدر مي‌رود.

وي افزود: همچنين بايد در نظر داشت كه قيمت كنوني كه آب شرب و بهداشتي براي مشتركان دارد حدود يك سوم قيمت واقعي آن است و دليلي براي اينكه مشتركان پرمصرف از يارانه‌اي كه به بخش آب تعلق مي‌گيرد بيش از ديگران استفاده كنند وجود ندارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون