• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3348 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۳۰ شهريور

نطق ميان دستور

جواد هروي نماينده قائنات: اكثريت مردم از مذاكرات و اين توفيق سياسي حمايت مي‌كنند. در همين راستا انتظار مي‌رود كميسيون برجام هر چه سريع‌تر با نگرشي واقع‌بينانه و به دور از هرگونه بازتاب جناحي، شائبه‌هاي گروهي، اجتهاد شخصي و پرهيز از جانبداري از هرگونه طيف خاص با مراجعه به صاحب‌نظران باتجربه و آگاه وظيفه خويش را به‌صورت جدي و سرنوشت‌ساز معين كند. وي همچنين در بخش ديگري از نطق خود گفت: دستگاه قضا به دليل آنكه مردانه وارد مبارزه با فساد شد، تشكر مي‌كنيم اما بهتر است نام مفسدان در جيب مسوولان نماند چون مردم از فساد ادارات و برخي مسوولان خسته شدند، مبارزه جدي با فساد خواست ملت است.

حميدرضا عزيزي‌فارساني، نماينده اردل و فارسان: افزايش وزن چانه‌زني ديپلماسي ايران و جهان و نهايتا خروج از ذيل بند 7 ماده 41 منشور ملل متحد از محاسن توافق هسته‌اي است. بهتر است نگاه كيفي به مساله برجام داشته باشيم.

فرج‌الله عارفي، نماينده جيرفت: به اعضاي كميسيون برجام مي‌گويم تاريخ درمورد ما قضاوت خواهد كرد، مجلس نهم مي‌تواند براي تاريخ افتخار بيافريند و همين طور مي‌تواند ذلت بيافريند. با توجه به منافع ملي بين خود و خداي خود تصميم بگيريد و مجلس هم ان‌شاء الله بر آن صحه گذارد.

شكرخدا موسوي، نماينده اهواز: پيرمردسالاري در سكان مديريت كشور را با حركت انقلابي حذف كنيد و به جوانان ميدان دهيد، براي همه جاي تاسف دارد كه پس از 35 سال از پيروزي انقلاب اسلامي حداقل نيمي از وزرا و مديران ارشد كشور را نتوانستيم از قشر جوان تحصيلكرده انتخاب كنيم.

محمد قسيم عثمان، نماينده بوكان: كاغذپاره خوانده شدن بيانيه‌ها و تحريم‌ها از سوي دولت گذشته باعث شده است امروزه درآمدهاي دولت تنها كفاف هزينه‌هاي جاري را بدهد و عملا بابت هزينه‌هاي عمراني پولي وجود ندارد و همين امر موجب شده است كه طرح‌هاي عمراني دولت در سراسر كشور معطل بمانند و پروژه‌هايي كه حتي بيش از 95 درصد پيشرفت دارند، لنگ پرداخت مطالبات پيمانكاران جهت اتمام اين پروژه‌ها هستند، آيا اين آقايان، دلواپس چنين دلواپسي‌هايي نيستند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون