• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3348 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۳۰ شهريور

تاييد جنون عامل قتل خانوادگي شهرك غرب

 

اعتماد| پزشكي قانوني جنون پسري كه مرداد امسال سه عضو خانواده‌اش را به قتل رسانده بود تاييد كرد.

21 مرداد امسال ماموران كلانتري شهرك غرب از وقوع يك فقره درگيري منجر به قتل در ساختماني در خيابان بهار با خبر شده و به محل اعزام شدند. با حضور ماموران مشخص شد پسري 35 ساله در يك درگيري پدر، مادر و خواهرش را با چاقو به‌شدت مجروح كرده است. به اين ترتيب پرونده‌اي با موضوع «قتل عمد» تشكيل و كارآگاهان اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ رسيدگي به آن را آغاز كردند. همزمان مشخص شد عامل قتل پسر خانواده است و پدر او به دليل خونريزي شديد در دم جان خود را از دست داده است. اين در حالي بود كه مادر و خواهر متهم نيز به دليل وخامت اوضاع در بخش مراقبت‌هاي ويژه بيمارستان بستري شده بودند.

در ادامه رسيدگي به پرونده، عامل قتل كه در صحنه حادثه حضور داشت دستگير و در بازجويي‌ها به قتل پدرش اعتراف كرد. اين در حالي بود كه يك روز پس از حادثه مادر و خواهر او نيز به دليل شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند تا متهم به اتهام قتل سه عضو خانواده‌اش مورد بازجويي قرار گيرد. او در اعترافاتش به كارآگاهان گفت: «سال 86عاشق دختري شدم اما درست همان موقع برادرم در يك درگيري به قتل رسيد و خانواده‌ام كه عزادار بودند حاضر نشدند به خواستگاري بروند تا اينكه چند وقت پيش دوباره به ياد دخترمورد علاقه‌ام افتادم و بعد از سال‌ها شماره او را پيدا كردم و به او زنگ زدم اما او هربار كه تلفن را برمي‌داشت مي‌گفت اشتباه گرفته‌اي. پس از آن به من ناسزا گفت و تهديدم كرد كه ديگر مزاحمش نشوم. اين را كه شنيدم عصبي شدم. از سويي خانواده‌ام را مانع ازدواج با دختر موردعلاقه‌ام مي‌دانستم. براي همين چاقويي از آشپزخانه برداشتم و با آن شيشه تلويزيون را شكستم. همان موقع پدرم جلو آمد و گفت بايد اين پسر را به امين آباد ببريم. مي‌خواست كتكم بزند كه با چاقو او را زدم. بعد از آن هم خواهر و مادرم را زدم. البته فكر مي‌كنم خواهرم را خيلي بدجور زدم. انگار داشت از دستم فرار مي‌كرد كه با چاقو از پشت سر به او ضربه زدم. » متهم ادامه داد: « بعد از چاقو زدن به پدر و مادر و خواهرم در خانه ماندم نشستم تا پليس بيايد و دستگيرم كند. فقط با برادرم كه كوچك‌ترين عضو خانواده بود خيلي رفيق بودم كه متاسفانه چند سال پيش كشته شد و بعد از مرگ او از لحاظ روحي خيلي به هم ريختم.»

با ثبت اعترافات متهم بازپرس شعبه هفتم دادسراي امور جنايي با توجه به سابقه بستري شدن او در بيمارستان رواني و مصرف داروهاي بيماري اختلال روحي، دستور بررسي سلامت روحي او را صادر كرد كه روز شنبه پزشكي قانوني اعلام كرد متهم داراي جنون از نوع اختلالات رفتاري است و مسوول اعمالش تلقي نمي‌شود. با صدور اين راي از سوي پزشكي قانوني پرونده قتل عام خانوادگي شهرك غرب وارد مرحله‌ جديدي شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون