• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3356 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۹ مهر

كلاف سردرگم تامين زير ساخت‌هاي مسكن مهر

مسكن مهر يكي از پروژه‌هاي بزرگ مسكني دولت نهم و دهم بود كه با وجود گذشت چندين سال از استارت اجرايي آن هنوز در تمام استان‌هاي كشور به اتمام نرسيده است و مشكلات زيادي را با خود همراه دارد. اين پروژه كه دولت يازدهم با توجه به نياز مردم و پيش‌فروش تعداد زيادي از اين واحدها خود را موظف به اتمام آن مي‌داند به غير از مشكلات ساخت و‌سازي همچنان درگير اما و اگرهاي زيرساختي و زيربنايي است. طي سال‌هاي گذشته عدم تامين منابع مالي لازم موجب شده است تا اين پروژه با تاخير زيادي همراه شده و حتي پروژه‌هاي واگذار شده نيز نتوانند ساكنان خود را راضي نگه دارند.

سرتيپ‌زاده، جانشين نماينده تام‌الاختيار وزير نيرو در امور آب و برق مسكن مهر

بحران آب، تامين آب طرح‌هاي مسكن مهر را بيشتر با مشكل مواجه كرده است، وزارت نيرو تامين آب كوتاه‌مدت را انجام داده اما تامين پايدار آب و برق نيازمند تخصيص منابع مورد نياز است. ارديبهشت 94

 

احمد اصغر مهرآبادي، قائم مقام وزيرراه و شهرسازي در امور مسكن مهر:

بارها اعلام كرده‌ايم كه براي تكميل خدمات زيربنايي واحدهاي مسكن مهر 5600 ميليارد تومان اعتبار نياز است، اميدواريم كه اين اعتبارات به تدريج تخصيص يابد.

11 شهريور 94

 

محمدباقر نوبخت، سخنگوي دولت

دولت 700 ميليارد تومان و وزارت نيرو 300ميليارد تومان براي تامين خدمات زيربنايي مسكن مهر تا پايان شهريور93 پرداخت مي‌كنند، همچنين 1000 ميليارد تومان ديگر هم در شش ماهه دوم سال جاري اختصاص يابد. 31 مرداد 93

 

محسن نريمان، معاون وزير راه و شهرسازي

براي تامين خدمات زيربنايي و روبنايي مسكن مهر، ۵ هزار ميليارد تومان نياز داريم، اعتبارات از محل فروش زمين‌ها در شهرهاي جديد تامين ‌مي‌شود.

7 شهريور 94

 

عليرضا دايمي، معاون برنامه‌ريزي و امور اقتصادي وزارت نيرو

مسكن مهر تعهد دولت است، متناسب با بودجه‌اي كه در اختيار داريم تامين آب، برق و فاضلاب صورت مي‌گيرد.

۲۲ مرداد ۱۳۹۳

 

سيدحسين هاشمي، استاندار تهران

در گذشته، منابع مالي لازم براي تامين خدمات زيربنايي مسكن مهر، از جمله آبرساني پيش‌بيني نشد. با اين وجود چون مساله رفاه مردم در ميان است، با هر روش ممكن خدمات زيربنايي اين واحدها را تامين خواهيم كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون