• ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3105 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۱ آبان

نطق ميان دستور

    مهرداد بذرپاش، نماينده مردم تهران: مشكل ما با مذاكره نيست مشكل ما با چگونگي يك مذاكره است، مشكل ما با الگوي حاكم بر مذاكره كننده است الگويي كه از پير جماران برخاسته و كدخدا را امام زمان بداند. مشكل با يك توافق بد است در مقابل خوب كه حتما از مسير كمك گرفتن از اپوزيسيون خارج نشين عليه ملت، به دست نمي‌آيد، آيا جان كري هم در مذاكرات مي‌گويد اگر توافق نكنيم جمهوريخواهان در امريكا پيروز انتخابات مي‌شوند. لااقل مثل خود آنها مذاكره كنيم كه بعد از شكست در انتخابات كنگره باز مسيرشان همان است كه بود و نشان مي‌دهند امنيت ملي شان براي‌شان مهم است، نشان مي‌دهد مشكلات و اختلاف داخلي را از خارجي‌ها طلب كمك نكنيم.

    عبدالكريم رجبي، نماينده مينودشت و كلاله: ما نمايندگان مردم ضمن حمايت و تشكر از رييس‌جمهور و تيم مذاكره‌كننده هسته‌يي كه بالاخره گره كور و پيچيده مذاكرات 10 ساله با گروه 1+5 در حال باز شدن است، تاكيد مي‌كنيم و مي‌خواهيم كه در مذاكرات هسته‌يي حق مسلم مردم ايران كه همانا حق داشتن انرژي هسته‌يي و حق غني‌سازي و برداشته شدن يكباره و كامل تحريم‌ها همچنين منويات رهبر فرزانه انقلاب كه فصل الخطاب خدمتگزاران نظام است، حتما مدنظر قرار بگيرد كه البته بارها
رييس‌جمهور نسبت به آن تاكيد داشته است.

    حسينعلي شهرياري، نماينده زاهدان: به خاطر يك اسيدپاشي چه غوغايي در كشور به راه افتاد و رييس‌جمهور و هيات دولت جلسات متعددي تشكيل دادند، قوه قضاييه نيز معاون اول خود را به اصفهان فرستاد و هياتي هم از سوي مجلس شوراي اسلامي فرستاده شد اما دريغ از يك جلسه در هيات دولت در رابطه با مسائل امنيتي استان سيستان و بلوچستان. رييس‌جمهور مي‌گويد من آرام نمي‌گيرم تا زماني كه اسيدپاش مشخص شود، شايد ماه‌ها لازم بود ايشان دچار بي‌خوابي شوند و آرامش نداشته باشند كه اين همه خون بي گناه در استان سيستان و بلوچستان ريخته مي‌شود.  

    جعفر قادري، نماينده شيراز: به تيم مذاكره‌كننده هسته‌يي خدا قوت و خسته نباشيد مي‌گويم و به دولت توصيه مي‌كنم كه در حراست از خطوط قرمز تلاش كرده و به جاي اينكه تمام وقت خود را صرف مذاكرات كنند به حل مسائل و مشكلات اقتصادي كشور بپردازد. در گروه 1+5 بيشتر كشورها از خود اراده‌يي ندارند و آنهايي هم كه اراده دارند بنايي بر حل اختلافات با ايران ندارند و يك طرفه نگاه‌هاي خصمانه خود را به ايران دنبال مي‌كنند.

    محمد اسماعيلي، نماينده زنجان و طارم: كساني كه خود به وجود آورنده همه گروه‌هاي تروريستي و تكفيري در منطقه هستند چطور مي‌توانند ادعاي مبارزه با تروريسم را داشته باشند؛ مگر امريكا و انگليس و حاميان منطقه‌يي آنها نبودند كه در طول چند سال گذشته امكانات و تجهيزات نظامي و نيازهاي مالي تروريست‌ها را تامين كردند، مگر امريكا و حاميان اروپايي و منطقه‌يي آنها نبودند كه كشور مسلمان سوريه را به خرابه‌يي تبديل كردند و ده‌ها هزار نفر از مردم بي‌گناه اين كشور را به خاك و خون كشيدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون