• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3105 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۱ آبان

رسايي:

استيضاح وزير ارشاد جدي است

 

حميد رسايي از طراحان استيضاح علي جنتي روز گذشته خبرهاي جديدي در مورد اين استيضاح داشت. خبرهايي كه به نوعي پاسخي به احتمالات منتفي شدن اين استيضاح بود. او روز گذشته درباره استيضاح وزير ارشاد گفت: استيضاح وزير ارشاد جدي است و بعضي از چهره‌هاي شاخص كميسيون فرهنگي هم‌ متن استيضاح وزير را امضا كرده‌اند و اين موافقت براي دو هفته گذشته نيست بلكه براي ارديبهشت‌ماه است و در متني كه دو هفته گذشته نگارش شد، بازهم چند نفر از اعضاي شاخص كميسيون فرهنگي امضا كرده‌اند و جناب آقاي حسيني به اين دليل كه در سفر خارجي بوده‌اند، از موضوعات اطلاعي ندارد.
به گزارش مشرق، سيد مرتضي حسيني، نماينده مجلس روز گذشته اعلام كرده بود كه كميسيون فرهنگي مجلس نظري بر استيضاح جنتي ندارد و آقاي رسايي به صورت انفرادي در حال پيگيري
موضوع استيضاح است.
 نماينده مردم تهران گفت: من آقاي جنتي را مهاجراني نمي‌دانم و فاصله فكري اين دو شخص از يكديگر بسيار زياد است ولي به اين دليل كه ايشان در وزارت ارشاد نقش خاصي ايفا نمي‌كنند، در حوزه معاونت‌ها و زيرمجموعه‌ها، اتفاقاتي در حال رخ دادن است كه اين حوادث، دوران مهاجراني را در وزارت ارشاد زنده مي‌كند كه مستنداتش در زمان مناسب منتشر مي‌شود، مستنداتي كه بسياري از همكاران ما در مجلس از آن اطلاعي ندارند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون