• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3418 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۲۸ آذر

تجليل از نصرت‌الله ضرغام موسس دانشگاه پيام نور


وزير علوم، تحقيقات و فناوري در آيين تجليل از نصرت‌الله ضرغام كه عصر روز پنجشنبه 26 آذرماه در سالن همايش‌هاي كتابخانه ملي برگزار شد، اظهار كرد: ضرغام در هر جايي كه مديريت داشته، آنجا را به سرانجام خوبي رسانده است.
به گزارش خبرنگار «اعتماد»، محمد فرهادي در مراسم تجليل از نصرت‌الله ضرغام، وي را فردي جدي و داراي پشتكار و برنامه دانست و اظهار كرد: دكتر ضرغام مديريت و سيستم‌ها را خوب مي‌شناسد.  به گفته او ضرغام تجارب ديگر دانشگاه‌هاي كشورهاي دنيا را همچون استراليا در تاسيس و راه‌اندازي دانشگاه پيام نور مورد بهره‌برداري قرار داده است.
همچنين ضرغام در دانشگاه خدمات ارزنده‌اي داشته و پايه گذاري، ساماندهي، تشكيلات، جذب نيروي انساني و اساتيد در اين دانشگاه به بهترين شكل ممكن انجام داده است.  عبدالله جاسبي، رييس سابق دانشگاه آزاد اسلامي نيز در اين مراسم، با اشاره به تواضع و فروتني نصرت‌الله ضرغام، يادآور شد: دكتر ضرغام در تمامي سال‌هاي فعاليتش با جناح‌هاي مختلف اصولگرا و اصلاح‌طلب موفق عمل كرد. ما نيازمند وجود چنين مديراني در جامعه هستيم تا در آينده فضاي علمي سالمي داشته باشيم.
عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي گفت: در آن زمان با ايجاد دانشگاه آزاد اسلامي تلاش كرديم چتري را براي حمايت از اساتيد و افراد برجسته‌اي كه در فضاي بد آن زمان كنار گذاشته شده بودند، باز كنيم و آنان را در دانشگاه آزاد جذب كرديم.
در بخش ديگري از مراسم تجليل از سه دهه فعاليت و تاثيرگذاري نصرت‌الله ضرغام در عرصه توسعه مديريت آموزش عالي كشور، از تمبر اين چهره تاثيرگذار رونمايي شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون