• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3442 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۷ دي

«اَوان» با بازتاب زندگي مردم به بازار مي‌آيد


«اَوان» نخستين آلبوم گروه موسيقي «اَوان» نيمه بهمن ماه در حالي وارد بازار مي‌شود كه اين گروه در نخستين روز از بخش تلفيقي سي و يكمين جشنواره موسيقي فجر روي صحنه مي‌رود.
براساس جدول سي و يكمين جشنواره موسيقي فجر گروه موسيقي اَوان با اجراي روز ۲۳ بهمن ماه در فرهنگسراي ارسباران بخش موسيقي تلفيقي اين دوره از جشنواره را افتتاح خواهد كرد. قرار است در اين اجرا قطعات آلبوم «اَوان» نواخته شود.
آلبوم اَوان يك آلبوم با ۹ تراك موسيقي تلفيقي با آهنگسازي دانيال جلالي، علي‌رضا برزگر و حميد نعيمي است كه در مدت دو سال تكميل و آماده شده است. برزگر درباره آماده سازي اين آلبوم گفته است: «آهنگسازي براي اين آلبوم از تيرماه ۱۳۹۲ آغاز شده است و بعد از سه ماه و اندي آهنگسازي مداوم مجموع ۹ تراك با ۱۲۰ صفحه پارتيتور آماده و ضبط آن با همراهي ۹ نفر نوازنده‌ و حدود ۱۵ ساز آغاز شد.»
اين گروه پيش از اين ۱۶ مهر ماه بخش‌هايي از اين آلبوم را در برج آزادي اجرا كرده‌اند كه با استقبال خوبي از سوي مخاطبان رو‌به‌رو شد.
موسيقي گروه اوان، بازتابي از اجتماع و آدم‌هايي است كه در آن زندگي مي‌كنند. افرادي كه سليقه موسيقيايي‌شان مانند زندگي‌‌شان پلي ريتيمك است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون