• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3516 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۲ ارديبهشت

پليس در پي شناسايي و دستگيري متهم

پرستار قلابي كودك 5 ساله را ربود

اعتماد| پرستاري كه كودك پنج ساله‌اي را به بهانه گردش و تفريح ربوده بود بعد از 11 روز او را به خانه برگرداند. پدر آريو پسربچه پنج ساله‌اي كه به دست مربي‌اش ربوده شده بود به كارآگاهان گفت: «در فروردين ماه سال 94 (سال گذشته) پدر و مادرم در طبقه ششم مجتمع مسكوني‌مان در منطقه ملاصدرا با خانمي به نام مرجان لاهيجي آشنا شدند. آن موقع روز آريو در خانه پدربزرگ و مادربزرگش بود.
از آنجا كه اين خانم در صحبت‌هايش با مادر و پدرم خودش را متخصص تربيت كودكان خردسال معرفي كرده بود به خاطر همين قرار شد هر دوشنبه به منزل پدرم برود و با آريو نقاشي و موسيقي كار كند. بعد از مدت كوتاهي او علاقه فراواني به پسرم نشان داد و آريو نيز به او علاقه‌مند شده بود. بعد از يكي از جلسات كلاس پرستار پيشنهاد داد تا همراه با آريو براي گردش به بيرون بروند. در اولين دفعات گردش من و همسرم همراه آنها مي‌رفتيم تا اينكه سرانجام يك روز در تاريخ 18 مردادماه پرستار جعلي پسرم را به تنهايي و به بهانه گردش به بيرون برد. آنها در ساعت 18:30 دقيقه آن روز از خانه بيرون رفتند و همسرم در زماني كه بيرون بودند مدام با گوشي اين خانم تماس مي‌گرفت. در آخرين تماس كه در ساعت 20:30 دقيقه بود مرجان لاهيجي به همسرم گفت كه همراه با پسرم در نزديكي ميدان ونك هستند و خيلي زود به خانه مي‌رسند اما بعد از اين تماس، گوشي تلفن همراه اين خانم خاموش شد و ديگر جواب من و همسرم را نداد. پسرم را هم به خانه برنگرداند. به اين ترتيب پرونده مقدماتي با موضوع كودك‌ربايي تشكيل و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسراي ناحيه 27 تهران براي رسيدگي در اختيار اداره يازدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت. همزمان اقدامات پليسي نيز براي پيدا كردن آريو و دستگيري متهم آغاز شد.
كارآگاهان در تاريخ 29 مردادماه سال گذشته (11 روز بعد از ربوده شدن آريو) اطلاع پيدا كردند كه يك آژانس اتومبيل كرايه در محدوده بهشت‌زهرا آريو را به خانه بازگردانده است. تحقيقات از راننده آژانس در دستور كار كارآگاهان اداره يازدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت. راننده آژانس در اظهاراتش به كارآگاهان گفت: حدودا ساعت 13:00 روز 29 مردادماه مقابل در آژانس ايستاده بودم كه خانمي حدودا 35 ساله پسربچه‌اي را به من داد و گفت: «بچه را نزد پدرش در آدرس ملاصدرا برسان و كرايه را نيز از پدرش دريافت كن.»
مركز اطلاع‌رساني پليس آگاهي تهران بزرگ، با انتشار اين خبر اعلام كرد: «با وجود پيدا شدن كودك ربوده شده و بازگشت سالم او نزد خانواده‌اش، دستگيري متهم پرونده همچنان در دستور كار اداره يازدهم پليس آگاهي قرار دارد. همچنين دستور انتشار بدون پوشش تصوير به دست آمده از متهم، از سوي بازپرس پرونده صادر شده است. پس از تمام شهرونداني كه موفق به شناسايي تصوير اين خانم (متهم) شده و اطلاعاتي در خصوص هويت واقعي، محل سكونت و يا محل‌هاي تردد اين شخص دارند درخواست مي‌شود تا هرگونه اطلاعات خود در اين خصوص را از طريق شماره تماس 51055511 در اختيار كارآگاهان اداره يازدهم مبارزه با آدم‌ربايي پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون