• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3516 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۲ ارديبهشت

حواشي حضور مدير سابق تيم اميد در فدراسيون فوتبال

درگيري شديد مايلي‌كهن و كفاشيان

اخيرا اتفاق عجيبي در فدراسيون فوتبال رخ داده كه روز گذشته رسانه‌اي شد. داستان به حضور غيرمنتظره محمد مايلي‌كهن در فدراسيون بر مي‌گردد. او به دفتر كفاشيان رفت تا پيگير مطالباتش باشد. مدير فني سابق تيم اميد كه قبل از عيد نيز در يك نشست در نمازخانه كمپ تيم‌هاي ملي با كفاشيان شركت و انتقادات شديدي را به عملكرد وي مطرح كرده بود، بعد از حدود 40 روز به ديدار كفاشيان مي‌رود و مي‌گويد: مگر شما نگفته بوديد براي پرداخت مطالبات بنده اقدام مي‌كنيد؟ مگر در طول بيش از
 15 ماه فعاليتم در تيم اميد، ريالي گرفته‌ام؟ كفاشيان در پاسخ مي‌گويد: ما پول نداريم! اين جمله وي ناراحتي مايلي كهن را سبب شده و خطاب به كفاشيان مي‌گويد: چطور براي كي روش پول داريد؟ او سپس انتقادات تندي را به نحوه برخورد كفاشيان با مربيان ايراني در قبال مطالبات شان مطرح مي‌كند و به او يادآور مي‌شود كه اگر كي روش پول بخواهد جرات نمي‌كنند به او بگويد نداريم.
كفاشيان كه خود را زير فشار اين حرف‌هاي مايلي‌‌كهن مي‌بيند، عصباني شده و مشاجره لفظي آنها افراد بيرون اتاق را به داخل مي‌كشاند. مايلي كهن در همين اثنا خطاب به كفاشيان مي‌گويد: من شما را به پول تبديل مي‌كنم. از اينجا هم نمي‌روم. برويد 110 خبر كنيد تا مرا ببرند! در ادامه طباطبايي مسوول امور مالي و از اقوام نزديك كفاشيان به اتاق مي‌آيد و مايلي كهن به حضور او اعتراض مي‌كند و مي‌گويد: مگر كفاشيان در برنامه نود نگفت شما مسووليتي در فدراسيون نداريد، پس لطفا بفرماييد بيرون و دخالتي در بحث ما نداشته باشيد. وقتي اين نشست جنجالي داشت به جاهاي باريك كشيده مي‌شد، مدير حراست فدراسيون سريعا خودش را به محل رساند و از دو طرف درخواست كرد آرامش خود را حفظ كنند و تلاش وي در نهايت به اينجا كشيده شد كه متني تنظيم و فدراسيون متعهد شد در اولين فرصت مطالبات اين چهره فوتبالي را پرداخت كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون