• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3517 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۳ ارديبهشت

معاون روابط عمومي و تبليغات سپاه:

به بركت انقلاب اسلامي در برخي حوزه‌هاي دفاعي با دشمنان هماوردي داريم

معاون روابط عمومي و تبليغات سپاه گفت: يكي از بركات انقلاب اسلامي اين است كه امروز در برخي حوزه‌هاي دفاعي مي‌توانيم با دشمنان هماوردي كنيم.

به گزارش ميزان، سردار رمضان شريف، معاون روابط عمومي و تبليغات سپاه گفت: علت اساسي مخالفت دشمن در طول 37 سال گذشته با انقلاب اسلامي ايران قبل از هر موضوعي به دليل گفتمان اين انقلاب است؛ زيرا اين گفتمان توانسته قلوب را فتح كند.
معاون روابط عمومي كل سپاه با بيان اينكه اگر مي‌بينيم شهداي محراب ترور مي‌شوند به دليل اين است كه دشمنان از پرچم‌داران گفتمان الهي مي‌ترسند، تصريح كرد: از بركات اين انقلاب اين است كه امروز در برخي حوزه‌هاي دفاعي مي‌توانيم با دشمنان هماوردي كنيم و از سوي ديگر گفتمان انقلاب اسلامي گفتماني الهي است و دشمن به دليل عدم برخورداري از چنين گفتماني، نمي‌تواند خود را به اين گفتمان برساند.
سردار شريف ادامه داد: دشمن در سوريه ميلياردها دلار هزينه و كشورهايي را هم با يكديگر متحد كرد؛ تا دولت سوريه را با شكست مواجه سازد؛ اما در نهايت بعد از پنج سال به خانه اول خود بازگشت، و اين هم به دليل قوت گفتمان انقلاب اسلامي و خون شهدايي است كه در اين منطقه به زمين ريخته شده است.
وي در ادامه با اشاره به اينكه نبايد از فضاي مجازي و قدرت رسانه‌ها بترسيم، بلكه بايد با توليد محتوا از اين فضا نهايت استفاده را ببريم، عنوان كرد: نمي‌توان با ابزار و تكنولوژي‌هاي روز دنيا مقابله كرد؛ به همين خاطر بايد با بهره‌گيري بهينه از اين فضا، آن را در خدمت ترويج فرهنگ ديني و گفتمان انقلاب اسلامي قرار دهيم. معاون روابط عمومي كل سپاه در پايان با انتقاد از اينكه هيچ نظارتي بر فضاي مجازي وجود ندارد، بيان كرد: فرهنگ بدي در كشور ما حاكم شده كه هيچ كنترلي بر فضاي مجازي وجود ندارد؛ در حالي كه در اروپا و امريكا روي محتواي سايت‌ها نظارت دقيق وجود دارد و اجازه دسترسي آزاد و بدون محدوديت به هر سايتي را نمي‌دهند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون