• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3543 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ خرداد

دستگيري 132 نفر در دو پارتي شبانه

اعتماد| هفته اول خرداد بود كه خبر اجراي بلافاصله حكم شلاق براي دانشجوياني كه در يك پارتي در ويلايي در اطراف قزوين، خبرساز شد. دادستان عمومي و انقلاب قزوين اعلام كرد كه « اجراي حكم شلاق نامبردگان توسط پليس امنيت اخلاقي به اجرا درآمد تا درس عبرتي باشد براي افرادي كه مبادرت به هنجارشكني كرده و حياط خلوتي براي رفتارهاي هنجارشكنانه خود ايجاد مي‌كنند.» در دو سه روز گذشته خبر دستگيري‌هاي ديگري از همان جنس اين‌بار در تهران و بندرعباس منتشر شده است.
خبرگزاري ميزان روز گذشته خبر از بازداشت شركت‌كنندگان در يك پارتي شبانه در منطقه فرحزاد تهران داد. در اين خبر آمده است كه «ساعت سه بامداد امروز ماموران پليس امنيت تهران در جريان برگزاري يك پارتي شبانه در رستوراني در منطقه فرحزاد قرار گرفتند. بلافاصله اكيپ‌هاي پليس امنيت به رستوران مورد نظر در فرحزاد شرقي اعزام شدند. با هماهنگي مقام قضايي 70 نفر از حاضران در ميهماني مختلط شامل 34 مرد، 30 زن و 6 دوجنسه دستگير و براي انجام تحقيقات مقدماتي به مركزپليس منتقل شدند.» مركز اطلاع‌رساني نيروي انتظامي اعلام كرده است كه تست الكل 28 نفر مرد و شش نفر زن مثبت بوده و اين پرونده با دستور مقام قضايي درحال پيگيري است. خبري ديگر هم حاكي است كه يكشنبه شب گذشته و بر اساس «گزارش مردمي»، پليس امنيت اخلاقي طي عملياتي
۶۲ نفر (۲۳ مرد و ۳۹ زن) را در يك پارتي شبانه و به دليل «پوشش نامناسب»، «حالت غيرطبيعي (مستي)» و «رقص و پايكوبي» دستگير كرده و مقادير زيادي از انواع مشروبات الكلي نيز كشف و ضبط شده است. اخبار مربوط به دستگيري‌هاي مربوط به مهماني‌هاي مختلط در چند وقت اخير پس از مدت‌ها دوباره پررنگ شده‌اند تا جايي كه هفته گذشته سخنگوي قوه قضاييه هم در نشست خبري به سوالاتي در اين باره پاسخ داد. غلامحسين محسني‌اژه‌اي گفته بود: «اين اقدامي كه تحت عنوان پارتي و مركب از دختر و پسر در آن شركت مي‌كنند قراين و شواهدي پيدا شده كه از جاي ديگر هدايت مي‌شود كه سيستم‌هاي اطلاعاتي و انتظامي بايد آن را پيگيري كنند.» و در خصوص «چگونگي هدايت برگزاري برخي از پارتي‌هاي شبانه» توضيح داد: «برخي شواهد حاكي از آن است كه برخي از افرادي كه در برگزاري پارتي‌ها دست داشتند در تهران و در برخي استان‌هاي ديگر از جمله مازندران و مشهد يكي بوده‌اند. يكي از پارتي‌هايي كه با آن برخورد شد در تهران بود و فردي كه ميزبان بود در دفعات مختلف افراد خاصي را دعوت مي‌كرد در واقع اين افراد به صرف برپايي يك پارتي نيامده‌اند و بعضي از اين افراد مي‌آيند و با افرادي كه از سفارتخانه‌ها آمده بودند، صحبت و آدرس مي‌گرفتند و قرارهاي اصلي را تحت پارتي مي‌گذاشتند.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون