• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3546 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۹ خرداد

اعتراف زوج آتش افروز به قتل فجيع مزاحم

اعتماد|زن و شوهر افغان كه با همدستي يكديگر، مردي افغان را به آتش كشيده و كشته بودند در بازجويي‌ها انگيزه خود را «ناموسي» اعلام كردند.
29ارديبهشت امسال، مردي افغان با مراجعه به پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ از افراد ناشناسي كه برادرش را به آتش كشيده بودند شكايت كرد. او گفت: «برادرم ناصر (37 ساله) ديروز براي گرفتن طلبش از خانه خارج شد اما چند ساعت بعد از بيمارستان زنگ زدند و خبر سوختگي شديدش را دادند. ناصر قبل از انتقال به بيمارستان به صاحب يك دكه روزنامه‌فروشي گفته بود كه يك زن و شوهر افغان او را آتش زده‌اند. » با ثبت شكايت برادر مصدوم، صاحب روزنامه فروشي به پليس احضار شد. او گفت: «شب حادثه، با صداي درخواست كمك مصدوم (ناصر) از دكه بيرون رفتم و او را ديدم كه به‌شدت سوخته بود. او به من گفت زن و شوهري افغان كه در منطقه باقرآباد زندگي مي‌كنند، آتشش زده‌اند.» تحقيقات كارآگاهان براي شناسايي عاملان حادثه آغاز شده بود كه ناصر به دليل سوختگي 70درصدي جان باخت. همزمان تيمي از ماموران نيز كه به باقرآباد اعزام شده بودند متوجه ناپديد شدن ناگهاني زوجي جوان (افغان)، تنها چند روز مانده به مراسم عروسي‌شان، شدند.
سرانجام 10 خرداد امسال، هنگامي كه اين زوج براي گرفتن مدارك شناسايي خود به خانه‌شان برگشته بودند، از سوي ماموران دستگير شدند.
آنها با انتقال به پايگاه نهم مورد بازجويي قرار گرفتند و در نهايت سميه (23 ساله) به جرم اعتراف كرد و گفت: « چندي پيش با مقتول كه از لحاظ مالي وضعيت خوبي داشت آشنا شدم. از او 20 ميليون تومان قرض كردم تا جهيزيه‌ام را تكميل كنم اما او به‌طور ناگهاني از من خواستگاري كرد؛ در حالي كه من عزيز را دوست داشتم. وقتي اصرار‌هاي ناصر را ديدم، موضوع را به عزيز گفتم. روز حادثه، همراه عزيز به جاده قديم قم رفتيم تا مقتول را ببينيم. آنجا ناگهان عزيز و ناصر با هم درگير شدند و عزيز با بنزين او را آتش زد. فكر كرديم فوت كرده براي همين فرار كرديم. » عزيز هم در بازجويي‌ها با تاييد اعترافات سميه، گفت: «پس از حادثه، ماشين ناصر را هم آتش زدم. مدتي در كرج و ورامين بوديم اما سرانجام تصميم گرفتيم به افغانستان فرار كنيم. روز دستگيري به باقرآباد برگشته بوديم تا مدارك‌مان را‌برداريم. » سرهنگ كارآگاه حسين زارع، رييس پايگاه نهم از تحويل متهمان به پايگاه دهم ويژه قتل خبر داد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون