• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3546 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۹ خرداد

چرا بازيكنان برانكو از استقلال سر درمي‌آورند؟

فرشاد پيوس پيشكسوت پرسپوليس

1-‌ پر‌‌‌‌سپوليس تا به امروز در امر نقل و انتقالات خوب عمل نكرده است. زمان به سرعت در حال‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سپري شدن است و مسوولان باشگاه پر‌‌‌‌سپوليس دست روي دست گذاشته‌اند و استقلالي‌ها بازيكنان مدنظر برانكو را جذب مي‌كنند. شما ببينيد هر بازيكني كه برانكو روي آن دست مي‌گذارد سر از استقلال در مي‌آورد. چرا بايد اين اتفاق بيفتد؟
2-‌ مسوول نقل و انتقالات باشگاه ضعيف عمل مي‌كند و همين موضوع به باشگاه لطمه مي‌زند در حالي كه چند روز ديگر تمرينات تيم شروع خواهد شد هنوز تكليف خيلي از بازيكنان فصل گذشته مشخص نيست و اصلا مشخص نيست قرار است با چند نفر تمرينات شروع شود. بعد هم كه تيم نتيجه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نگيرند. برانكو را مقصر ناكامي‌ها مي‌دانند. با خود نمي‌گويند كه تيم را دير بسته‌اند و بازيكنان نتوانسته‌اند دوران آماده‌سازي پيش‌فصل را خوب طي كنند.
3-‌ پر‌‌‌‌سپوليس سال بعد بايد در سه جام بجنگد. آنها بايد تيمي را ببندند كه در سه جام مدعي باشد. در طول فصل بازيكنان با مصدوميت و محروميت مواجه مي‌شوند. بنا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اين بايد تيمي بسته شود كه كمبود بازيكن احساس نشود. به اعتقاد من تيم پرسپوليس در پست مهاجم نياز به يك گلزن شش دانگ دارد. در پست هافبك هم نياز به يك بازي ساز داريم. البته تيم فصل گذشته در خط دفاع هم مشكلاتي داشت كه بايد بر طرف شود. هرچند ابتدا بايد تكليف بازيكنان قديمي مشخص شود، يعني اگر بازيكني قرار است نماند، هر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌چه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ز‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌و‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر تكليفش مشخص شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون