• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3546 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۹ خرداد

منصوريان مراقب حاشيه‌ها باشد

جواد زرينچه پيشكسوت استقلال

1-‌ به نظر من استقلال شروع بسيار توفاني در فصل نقل و انتقالات و جذب بازيكنان داشته و توانسته سه بازيكن خوب را براي فصل جاري به خدمت بگيرد. منصوريان خيلي هوشيارانه در حال جذب بازيكنان مورد نظرش است و اين مساله براي او بسيار مثبت است. حضور بازيكنان جديد در كنار قديمي‌هاي تيم از ابتداي شروع تمرينات كه قرار است ۲۵ خرداد ماه آغاز شود، مي‌تواند اين تيم را به هماهنگي لازم برساند و دست منصوريان را براي انتخاب بازيكن در شروع ليگ باز بگذارد. بازيكنان مي‌دانند كه منصوريان اهل مماشات نيست و هر بازيكني كه در تمرينات بهتر باشد او در تركيب اصلي قرار خواهد گرفت.
2-‌ منصوريان با جذب نفرات خوب و حمايت هواداران استقلال مي‌تواند شروع خوبي در ليگ برتر داشته باشد و فصل را به پايان برساند. در اين مدت كه منصوريان به‌عنوان سرمربي استقلال منصوب شده است، هواداران از او حمايت كرده و هشدارهاي لازم را به او داده‌اند. با توجه به اينكه سرمربي استقلال هميشه به پيشكسوتان و بزرگان اين تيم احترام گذاشته مطمئنا از تجربيات بزرگان در طول فصل استفاده خواهد كرد.
3-‌ به نظر من افشارزاده در اين چند روز عملكرد قابل قبولي در جذب بازيكن داشته و اگرچه تاحدودي هواداران از او دلخور بودند اما سرپرست باشگاه و همكارانش تلاش زيادي براي جذب بازيكنان خوب انجام دادند. او با گرفتن مهره‌هاي قابل‌قبول آرامش را به هواداران برگردانده و فكر مي‌كنم حضور افشارزاده مي‌تواند يكي از رموز موفقيت استقلال در فصل جاري باشد.
4- منصوريان با سال‌ها حضور در استقلال از تجربه بالايي برخوردار است اما بايد بداند كه شرايط حال حاضر او به عنوان سرمربي با زماني كه در اين تيم بازي مي‌كرده، بسيار متفاوت است. حواشي زيادي پيرامون منصوريان وجود دارد و او بايد مراقب باشد و به حاشيه‌سازان اجازه ندهد كه تمركز او را بر هم بزنند. پرويز مظلومي تلاش بسياري كرد تا بتواند استقلال را در يكي از دو جام قهرمان كند اما حواشي چنان گريبان او را گرفت كه او را از دو جام دور كرد. مظلومي بايد همان موقعي كه حاشيه‌سازها براي او مشكل مي‌ساختند لب به سخن مي‌گشود و او زماني صحبت كرد كه ديگر دير شده بود و تنها نوشدارو پس از مرگ سهراب بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون