• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3585 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۶ مرداد

فطانت استعفا داد

معاون اقتصادي وزير، رييس سازمان بورس شد

گروه اقتصادي| پس از استعفاي فطانت به دليل مشكل قلبي و عدم پذيرش مسووليت در دوره‌هاي آتي، شوراي عالي بورس ضمن پذيرش استعفاي محمد فطانت، به اتفاق آرا شاپور محمدي را به عنوان رييس جديد سازمان بورس و اوراق بهادار انتخاب كرد. به گزارش شادا، شوراي عالي بورس و اوراق بهادار با حضور اعضا و به رياست وزير امور اقتصادي و دارايي تشكيل جلسه داد.
 در اين جلسه ضمن معرفي آقايان سيد عباس موسويان، محمد طالبي، سعدي و محسني به عنوان اعضاي جديد شورا از زحمات آقايان پورابراهيمي، زالي، مقدسيان و خانم فقيه نصيري به عنوان اعضاي سابق كه دوره عضويت‌شان به پايان رسيد، تقدير شد.
 اين گزارش مي‌افزايد، شورا، با استعفاي محمد فطانت، رييس سازمان بورس و اوراق بهادار پس از استماع توضيحات وي به دليل عارضه قلبي و عدم قبول مسووليت براي دوره‌هاي آتي، ضمن تشكر از خدمات و زحمات ارزنده وي در دوره تصدي خود، موافقت و براي ايشان آرزوي سلامتي كرد. بر پايه اين گزارش، در ادامه شاپور محمدي به عنوان گزينه پيشنهادي هيات مديره جديد، به عنوان گزينه نهايي رياست سازمان بورس به شورا معرفي و به اتفاق آرا از سوي اعضا به عنوان رييس جديد سازمان بورس و اوراق بهادار انتخاب شد.
 محمد فطانت كه طي ماه‌هاي اخير چند بار استعفاي خود را تقديم وزير اقتصاد كرده بود، هم اكنون با حكم طيب‌نيا به عنوان مشاور وي منصوب شد. همچنين لازم به توضيح است كه اعضاي جديد هيات مديره سازمان بورس اوراق بهادار شامل آقايان شاپور محمدي، حسن اميري، سعيد فلاح‌پور، علي سعيدي و احمد عراقچي توسط شوراي عالي بورس منصوب شدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون