• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3590 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۳ مرداد

يك عضو جبهه پايداري:

احمدي‌نژاد؛ تنها راه نجات اصولگرايان است

اصولگرايان در كما هستند

احمد بخشايش، عضو جبهه پايداري معتقد است كه اصولگرايان در كما هستند و تنها راه نجات‌شان اين است كه از محمود احمدي‌نژاد حمايت كنند. به اعتقاد اين عضو جبهه پايداري، احمدي‌نژاد به ليدرهاي اصولگرا راه و قدرت نمي‌داد و همين موضوع باعث ناراحتي مديران جناح اصولگرا شده بود. به ادعاي احمد بخشايش، «ليدر‌هاي اصولگرايي دنبال قدرت بودند و عاشق قدرت هستند وقتي مي‌گويند احساس تكليف كرديم ديگر مردم معني اين حرف را مي‌دانند.» چكيده اظهارات اين عضو جبهه پايداري در گفت‌وگو با سايت اعتماد آنلاين به اين شرح است:
  اصولگرايان بايد به دنبال احمدي‌نژاد باشند اما الان در كما هستند. كسي را براي عرضه ندارند. احمدي‌نژاد صداي خوبي براي فقرا و توده‌هاي مردم دارد. اما اصولگرايان نخبه مشكل دارند. آنها به دنبال قدرت‌ هستند. اصولگرايان كشته مرده قدرت و عاشق قدرت هستند. اما تنها يك راه براي اين هدف دارند و آن اينكه يكي كه براي آنها خوب كار كرده را دنبال كنند.
  من فكر مي‌كنم اگر اصولگرايان به دنبال آقاي احمدي‌نژاد باشند به وحدت مي‌رسند در غير اين صورت مردم و طبقه متوسط و توده‌ها به دنبال آقاي احمدي‌نژاد خواهند رفت ولي اصولگراها كه خودشان را نخبه و ليدر مي‌دانند باز مانند زماني كه احمدي‌نژاد در مقابل آقاي هاشمي پيروز شد، كيش و مات مي‌شوند.
  ليدرهاي اصولگرا به دنبال قدرت بودند و وقتي آقاي احمدي‌نژاد به آنها قدرت نمي‌داد آنها براي او حرف در مي‌آوردند. مثلا 11 روز خانه‌نشيني!
  پيروي احمدي‌نژاد از رهبري نسبت به روحاني خيلي بيشتر بود. هرجا رهبري سخنراني مي‌كند آقاي روحاني يك تحليلي بر سخنان رهبري مي‌زند اما احمدي‌نژاد اين كار‌ها را انجام نداده است و اصولگراياني هم كه اين موارد را مطرح مي‌كنند به دنبال قدرت بودند. آنها كه قدرت مي‌خواهند نمي‌توانند مستقيم با احمدي‌نژاد درگير باشند، بنابراين براي او حاشيه مي‌سازند.
  اگر احمدي‌نژاد دزد بود تا به حال هزار مرتبه پدرش را درآورده بودند. مشكلي هم كه براي آقاي رحيمي پيش آمد در دوره رياست وي بر ديوان محاسبات بود. در آن زمان آقاي رحيمي به آقاي (...) پول داده بود اما آن آقا آزاد مي‌چرخد و آقاي رحيمي در زندان است اين موضوع به دوره احمدي‌نژاد ارتباطي ندارد.
  ليدر‌هاي اصولگرا نمي‌توانند، مگر اينكه آقاي احمدي‌نژاد توده مردم را جذب خود كند و ليدرها به صورت منفعلانه و از سر ناچاري به دنبال ايشان بيايند. آقايان لاريجاني، حداد عادل، قاليباف، جليلي و باهنر اينها خودشان قدرت را مي‌خواهند و دوست دارند خودشان رييس‌جمهور شوند.
  تمركز آقاي احمدي‌نژاد روي انتخابات رياست‌جمهوري است. انتخابات شوراها در كنار انتخابات رياست‌جمهوري دنبال مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون