• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3590 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۳ مرداد

حمايت كنيم استقلال به روزهاي خوب برگردد

رضا حسن‌زاده

1- انتظار داشتم نفرات جديدي كه به استقلال آمده‌اند بازي بهتري از خود ارايه دهند. بازيكنان بايد بدانند به چه تيمي آمده‌اند و چه پيراهني را بر تن كرده‌اند و جانشين چه بازيكناني در اين تيم شده‌اند. آبي‌پوشان در دو بازي اول خيلي ناهماهنگ بودند. خود من فكر مي‌كردم كه استقلال شروع بهتري در ليگ شانزدهم داشته باشد اما خط دفاع استقلال نشان داد تا هماهنگ شدن با يكديگر راه طولاني در پيش دارد. درست است كه بازيكنان زير فشار بدنسازي بودند و در اهواز گرماي شديدي حاكم بود اما همه اينها دليل نمي‌شود كه استقلال شروع خوبي در ليگ شانزدهم نداشته باشد.
2- با توجه به اينكه خودم سال‌ها در استقلال و تيم ملي حضور داشتم و زير فشار سنگين بدنسازي بوده‌ام به بازيكنان حق مي‌دهم كه توان صد درصد نداشته باشند ولي آنها بايد قدرت بدني خود را براي ۹۰ دقيقه تقسيم مي‌كردند تا در اواخر بازي دچار مشكل بدني نشوند. مطمئنا خط دفاع استقلال عملكرد مثبتي نداشته كه همه آن را مورد نقد قرار مي‌دهند و منصوريان بايد تا شروع ديدار مقابل نفت آبادان كه جمعه انجام مي‌شود تلاش كند اين مشكل بزرگ را برطرف كرده تا به راحتي دروازه تيمش باز نشود.
3- آبي‌پوشان از هافبك و مهاجمان خوبي سود مي‌برند اما آنها هنوز نتوانسته‌اند همانند روزهايي كه در ديگر تيم‌ها حضور داشتند بازي قابل قبولي از خود ارايه دهند. فكر مي‌كنم ظرف روزهاي آينده و با توجه به تمريناتي كه انجام مي‌دهند به هماهنگي لازم خواهند رسيد. منصوريان در دوران بازيگري فوتباليست بزرگي بود و در عرصه مربيگري هم نتايج قابل قبولي در نفت داشت. حتي زماني كه او در نفت شرايط بدي داشت توانست از آن بحران سربلند بيرون بيايد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون