• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3590 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۳ مرداد

ضدحملات بلاي جان پرسپوليس نشود

حميد درخشان

1- تيم برانكو بسيار خوب و مسلط بود. بازي را تحت كنترل داشت اما روي يك غافلگيري گل دريافت كرد. روي صحنه گل مدافعان كم دقتي كردند اما در مجموع عملكرد تيم بسيار خوب بود. فولاد توانست به موفقيت برسد زيرا آمده بود كه دفاع كند و روي ضد حملات گل بزند و از پرسپوليس امتياز بگيرد و به همان چيزي هم كه مي‌خواست رسيد. نكته‌اي كه قابل توجه است و درسي كه بازيكنان بايد از اين بازي بگيرند اين است كه اكثر تيم‌هايي كه در تهران مقابل پرسپوليس به ميدان مي‌روند همين تاكتيك را در دستور كار قرار خواهند داد و آنها بايد مراقب ضدحملات باشند.
2- فعلا نمي‌توان در اين مورد نظر قطعي داد چون هنوز فشار آنچناني به دفاع پرسپوليس نيامده است.  به نظر مي‌رسد پرسپوليس بايد بيشتر به فكر اين خط باشد. من فكر مي‌كنم انصاري اگر در سمت چپ به ميدان برود بهتر مي‌تواند مثمرثمر باشد و برانكو بايد يك دفاع وسط در حد سيدجلال حسيني براي اين زوج دفاعي پيدا كند تا بتواند در ليگ برتر و ليگ قهرمانان موفق شود. مهاجمان بايد با دقت بيشتري به توپ ضربه بزنند. آنها با دوندگي و تلاش بالايي موقعيت‌سازي مي‌كردند اما در ضربات آخر بي‌دقت بودند.
3- پرسپوليس هرچقدر بازيكن با كيفيت جذب كند بهتر است و به نفع تيم است. با توجه به مصدوميت‌ها و محروميت‌ها و مسائل ديگر، نيمكت تيم بايد در حد بازيكنان داخل زمين باشد. بنابراين من موافق بازگشت رضاييان هستم. الان پرسپوليس يك سهميه دارد و به نظر من رضاييان جذب شود بهتر است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون