• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3603 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۸ مرداد

امروز عده‌اي در جهت تطهير منافقين تلاش مي‌كنند

گروه سياسي| دادستان كل كشور با بيان اينكه امروز عده‌اي در جهت تطهير منافقين تلاش كرده و فايل صوتي را از طريق رسانه‌هاي بيگانه منتشر مي‌كنند، گفت: اين فايل صوتي به فرموده امام (ره) از شيخ ساده لوحي بود كه در دست منافقين گرفتار شده بود. اين حركت از ناحيه بيت آن شيخ ساده لوح بسيار تاسف برانگيز است. مي‌گويد ما اسناد ديگري داريم كه در آينده پخش مي‌كنيم. اگر راست مي‌گوييد اسناد جنايت‌هاي آن بيت را پخش كنيد تا ببينيد كه زير لواي شما چه عناصر متدين و انسان‌هاي با شرافتي را شبانه در گوني كرده و در باغ نابود مي‌كردند. حجت‌الاسلام منتظري صبح ديروز در مراسم تشييع پيكر دو شهيد مدافع حرم كه به همت مركز مقاومت بسيج قوه قضاييه برگزار شد، به دستگيري شش نفر از كروهك تروريستي اشاره كرد و گفت: «دشمن كوچك‌ترين نيت و قصدي براي اينكه بخواهد از اهدافش كوتاه بيايد ندارد، ما نمي‌دانيم در دو روز اخير عناصر سياسي و ديپلمات‌هاي غربي چرا در غرب كشور در حال فيلمبرداري بودند. ما نمي‌دانيم اين سفرا و عناصر سياسي كشورهاي ديگر در غرب كشور چه ماموريتي داشتند، از وزارت امور خارجه و مقامات سياسي به‌شدت مي‌خواهيم با اين مساله برخورد جدي كنند و اين عناصر را به عنوان عناصر نامطلوب هر چه زودتر از كشور بيرون كنند.»

طبق گزارش ميزان، گزيده سخنان حجت‌الاسلام منتظري، دادستان كل كشور در ادامه مي‌آيد:

جنايات منافقين در اين سال‌ها و ترور بيش از 17هزار از شخصيت‌هاي عالي و خدمتگزاران جمهوري اسلامي ايران تا مردم كوچه و بازار را كه همگي از دم تيغ اين ناجوانمردان گذشتند و به شهادت رسيدند، يادمان نرفته و نمي‌رود. حمله آنها در عمليات مرصاد با پشتيباني صدام و امريكا صورت گرفت و امروز امريكا، غرب و رژيم غاصب صهيونيستي و آل سعود به دنبال تطهير جنايتكاراني برآمدند كه دست آنها تا مرفق به خون مردم و زن و مرد آغشته است.

در طول 37 سال پس از پيروزي انقلاب اسلامي ايران دشمنان از هيچ تلاشي براي نابودي انقلاب و كيان اسلام دريغ نكردند، به عنوان مثال يك روز ماموريت خود را به گروهي از دورن كشور به نام منافقين دادند. منافقيني كه بعد از مدت‌ها معلوم شد آبشخور آنها كجا است. كساني كه با شعار دروغين ضد‌امپرياليسم عده‌اي از جوانان عزيز ما را به خود جذب كردند و بعد سر از امپرياليسمي در‌آوردند كه امروز عقبه آن اسراييل و امريكا همدست با آل‌سعود، با يكديگر فالوده مي‌خورند.

متاسفيم كه در درون كشور جمهوري اسلامي ايران مي‌بينيم كه عده‌اي همنواي با دشمن و همساز با ‌سازي كه اسراييل و امريكا و دنياي غرب و عناصر درون منطقه‌اي آنان مي‌نوازند شده‌اند و متاسفانه به دنبال تطهير جنايتكاران منافقي هستند كه در سال‌هاي اول انقلاب جنايات مختلفي را مرتكب شدند و بعد از حمله گسترده منافقين زير پرچم صدام و تحت‌حمايت امريكا آن جنايات را آفريدند و به قصد تهران تا نزديكي كرمانشاه آمدند و در عمليات مرصاد شما مردم دماغ آنها را به خاك ماليديد.

امام خميني (ره) با روشنگري و تعمق در نامه‌اي خطاب به اين شخص (آيت‌الله منتظري) آورده است كه از آنجا كه روشن شده است كه شما اين كشور و انقلاب اسلامي و مردم مسلمان ايران را پس از من به دست ليبرال‌ها و از كانال آنان به منافقين مي‌سپاريد، صلاحيت و مشروعيت رهبري نظام را از دست داده‌ايد.

آنها فايل صوتي را منتشر مي‌كنند و مي‌گويند كه ما اسناد ديگري هم داريم كه در آينده پخش مي‌كنيم. اما اگر شما راست مي‌گوييد و شهامت داريد اسناد جنايت آن بيت را منتشر كنيد و اسناد جنايات سيد‌مهدي، اصفهان و قهدريجان و پرونده‌هاي اين جنايت‌ها را منتشر كنيد. بگذاريد همه بدانند شما چه كرده‌ايد و زير لواي شما و اين بيت چه عناصر متدين و انسان‌هاي با‌شرافتي را شبانه در گوني مي‌كردند و در باغ و صحرا نابود مي‌كردند.

امروز چه كسي است كه اين را نداند كه داعش زاييده اسراييل، غرب، آل‌سعود و عناصر درون نظام‌هاي فاسد منطقه است. آنها خود اذعان كرده‌اند و اسناد و مداركي كه به دست خودشان برملا مي‌شود به پرورش دادن آنها اذعان دارند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون