• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3608 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳ شهريور

پيشخوان

پيام تشكر رهبر انقلاب اسلامي به كاروان ورزشي بازگشته از المپيك:

از همه شما سپاسگزاري مي‌كنم

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي از قهرمانان مدال‌آور و همه ورزشكاران و مربيان پر‌تلاش كاروان ورزشي جمهوري اسلامي ايران در رقابت‌هاي المپيك ۲۰۱۶ تشكر و قدرداني كردند. متن پيام رهبر انقلاب اسلامي به اين شرح است
بسمه تعالي
به كاروان ورزشي بازگشته از المپيك: قهرماناني كه با مدال‌آوري دل ملت را شاد كردند؛ به پهلواناني كه از حق خود بر اثر ناداوري‌ها محروم شدند؛ به ورزشكاراني كه عدم موفقيت آنان از ارزش تلاش و كوشش آنها نمي‌كاهد؛ به بانوان ورزشكاري كه نشانه افتخارآميز پوشش زن ايراني را به رخ همگان كشيدند، به بانوي شجاعي كه با حجاب كامل در پيشاني كاروان درخشيد و به مربيان و پيشكسوتان ورزش كشور، خوشامد مي‌گويم و از همه شما سپاسگزاري مي‌كنم. قدر شما  را مي‌دانيم. »

 

آيت‌الله جنتي:

اگر نظارت مجلس بر دولت درست اعمال مي‌شد شاهد حقوق‌هاي نجومي نبوديم

رييس مجلس خبرگان رهبري با اشاره به ابزارهاي نظارتي مجلس شوراي اسلامي گفت: قانون اساسي قدرت بسياري به نمايندگان داده است تا بتوانند با نطق ميان دستور تذكر، سوال، تحقيق و تفحص و استيضاح بر قوه مجريه نظارت كنند. به گزارش روابط عمومي شوراي نگهبان، آيت‌الله احمد جنتي در ديدار با استاندار گيلان و مجمع نمايندگان اين استان، تصريح كرد: اگر نظارت مجلس بر دولت، درست اعمال مي‌شد؛ شاهد حقوق‌هاي نجومي، اعطاي وام‌هايي با شرايط ساده و... به برخي مديران نبوديم. چه كسي جز مجلس مي‌تواند جلوي اين مشكلات بايستد. بايد مجلس بتواند از حداكثر اختياراتي كه قانون اساسي براي اعمال نظارت بر دولت به قوه مقننه داده است، استفاده كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون