• ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3608 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳ شهريور

نمايندگان در نطق‌هاي ميان دستور چه گفتند؟

    محمد حسن‌نژاد، نماينده مردم مرند و جلفا: بهاي تمام شده هر دلار كالاي وارداتي براي واردكننده سه هزار تومان ولي مبناي قيمت‌گذاري براي فروش در بازار سه هزار و500 تومان است كه به معناي پرداخت رانت 30 هزار ميليارد توماني از بيت‌المال به اقليت بسيار اندك واردكننده است.
    رضا كريمي، نماينده مردم اردبيل: مجلس بايد با تقويت بعد نظارتي خود بر اجراي قوانين مصوب تاكيد داشته باشد، براي ايجاد توسعه و اشتغال و پايان دادن به نابربراي‌ها به لايحه مناطق آزاد تجاري راي نهايي دهند.
    شهاب‌الدين بيمقدار، نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسكو: آمايش سرزمين را جدي بگيريم تا به توسعه متوازن دست يابيم، در اين شرايط از روزمرّگي و غرق شدن در مشكلات نجات مي‌يابيم. اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتي زماني درعمل اتفاق مي‌افتد كه نقش مردم پررنگ شود به همين منظور بايد زمينه آگاهي و فرهنگسازي فراهم شود كه در اين رابطه صدا و‌سيما و مطبوعات نقش اساسي خواهند داشت؛ از نقش آموزش در توسعه كشور نبايد غافل بود و بايد وسايل توسعه پايدار كشور را فراهم كرد.
    نورمحمد تربتي‌نژاد، نماينده مردم گرگان و آق‌قلا: به كشورهاي 1+5 به خصوص امريكا اخطار مي‌دهم به تعهدات و مسووليت خويش در قبال اجراي برجام عمل كند در غير اين صورت بايد بدانند جو بدبيني بين مردم، جمهوري اسلامي و خود را عميق‌تر كرده و بازنده برجام آنها خواهند بود.
    عين‌الله شريف‌پور، نماينده مردم ماكو: سوالي كه در اذهان عمومي مطرح است اين است كه 5 برنامه قبلي اجرا شده از بعد توسعه متوازن و متعادل، اين مملكت را به كجا رسانده و چه كاركردهايي را داشته است و آيا متوازن و متعادل بوده است و آيا خروجي آن جز بي‌عدالتي در بين استان‌ها ثمره ديگري نداشته است؛ امروز اكثر مردم ايران بالاخص استان‌هاي كمتر توسعه‌يافته به خصوص مناطق محروم و مرزي از تبعيض و شكاف عميق در توسعه متوازن رنج مي‌برند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون