• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3159 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۹ دي

وزير دادگستري:

نگويند كه آقايان مذاكره‌كننده وا داده‌اند


گروه سياسي| مصطفي پورمحمدي، وزير دادگستري گفت: از گذشته تا امروز شهيد نواب به عنوان پيشتاز انقلاب، بر تارك اين انقلاب و نهضت مي‌درخشد. به گزارش ميزان گزيده اظهارات حجت‌الاسلام مصطفي پورمحمدي به ظرح زير است:
  اينكه قيمت نفت را در ظرف چند ماه از نزديك 100 دلار به 40 دلار يعني كمتر از نصف مي‌رسانند، يك خودزني بزرگ براي غرب و اجيران آنها در منطقه محسوب مي‌شود؛ چراكه الان اغلب كشورهاي حاشيه جنوبي خليج فارس اظهار مي‌كنند كه با كسري بودجه روبه‌رو بوده و در مورد عربستان نيز گفته مي‌شود، بالاي 100 ميليارد دلار ضرر خواهد ديد. وليكن در مقابل حركت شكوهمند و ناب الهي كه به همت شما مردم و ايثارگري‌ها و شهادت‌طلبي‌ها و جهادها اتفاق افتاده، دشمن ناچار به صرف هزينه و تحمل سختي شده تا بتواند از اين موج خداخواهي جلوگيري كنند.
 ما يك مساله هسته‌يي داريم و مي‌خواهيم حق‌مان را بگيريم و محكم ايستاده‌ايم و از مواضع‌مان و از مذاكره دقيق و درست و كارشناسي كوتاه نمي‌آييم، چراكه به دنبال احقاق حقوق ملت هستيم ودر اين راه جدي ايستاده‌ايم و اعتماد نيز نداشته و خوشبين نيز نيستيم.
 «بعضي نگويند كه آقايان مذاكره‌كننده وا داده‌اند و كوتاه آمده‌اند و از مواضع مردم و انقلاب خوب دفاع نمي‌كنند و به آنها خوشبين نيستند. حتي برخي مي‌گويند شما براي اصلاح اقتصاد به كمك‌هاي خارجي دلبسته‌ايد؛ بايد به اين افراد گفت اگر حرف دوستان را باور نمي‌كنيد به حرف دشمنان باور داشته باشيد».
  شعارها در جاي خود محفوظ بوده و ما همواره مي‌ايستيم و مقاومت مي‌كنيم، اما شعار زماني به نتيجه خوب خودش مي‌رسد كه با مطالعه و برنامه‌ريزي و شعور باشد. هدف از تحريم‌ها از ابتدا زمينگير كردن ما در عرصه اقتصادي و به تسليم واداشتن ما بوده است، اما با كمي تدبير و صبوري ملت موفق به مهار تورم و كند كردن تيغ تحريم‌ها شده‌ايم.
 اگر دشمن در تحريم موفق شده بود به خودزني كاهش قيمت نفت روي نمي‌آورد و امروز به همت و تدبير قواي مملكتي، مجلس، دولت، قوه قضاييه، نخبگان ما و در راس آن مقام معظم رهبري، تيغ تحريم كند و مهار آن كشيده شده و اين نكته‌يي اساسي است. راه انداختن جنگ نفت قابل تداوم نيست و اكنون شاهد هستيم كه دشمن جنگ مذهب عليه مذهب و اسلام عليه اسلام را به راه انداخته كه خوشبختانه در سوريه به عنوان خط مقدم و در لبنان و عراق تيرشان به سنگ خورده است. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون