• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3159 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۹ دي

پربازديدترين

مردي كه سورپرايز شد

ويديويي اين روزها در شبكه‌هاي اجتماعي در حال چرخيدن است كه در آن نشان مي‌دهد در كشور دانمارك يك راننده اتوبوس در روز تولدش در حال كار است و مردم آن محله اين را مي‌دانند به همين خاطر به صورت كاملا غافلگير‌كننده سوار اتوبوس او مي‌شوند و در چند خيابان آن طرف‌تر مردم خيابان را بسته‌اند و با پلاكاردهايي تولد اين راننده را به او تبريك مي‌گويند اين ويديو نزديك به سه ميليون بار در شبكه‌هاي اجتماعي مختلف بازديد شده و مورد توجه كاربران اكثر كشورهاي دنيا قرار گرفته است. در ميان كاربران ايراني شبكه‌هاي اجتماعي اين ويديو بيش از يك ميليون بار بازديد‌كننده داشته است. به اعتقاد خيلي از مردم پخش و رواج اين كليپ‌ها براي مردم و ترويج اخلاق و فرهنگ دوستي بسيار مفيد است.

دوربين‌هايي كه جان مردم را مي‌گيرند

خبر مربوط به موضوع غرق شدن دو دانشجو در اردبيل است كه چهارشنبه هفته گذشته اين اتفاق افتاده است. داستان از اين قرار بود كه 24 نفر از دانشجوهاي ادبيات فارسي دانشگاه بعد از امتحانات براي رفع خستگي به سمت درياچه مي‌روند و تصميم به گرفتن عكس‌هاي يادگاري مي‌گيرند. الهامه سليمانزاده و ليلا يونسي از اهالي مراغه و پارس آباد مغان دو قرباني اين حادثه بودند. تلخ‌تر از اين حادثه ماجراي تكرار عكس و فيلمبرداري‌هاي در حين حادثه است كه به جاي كمك كردن به اين افراد دوربين‌ها از جيب بيرون مي‌آيد و به سرعت برق و باد منتشر مي‌شود. حالا تمام اين عكس‌ها در شبكه‌هاي اجتماعي وجود دارد اما كسي به كمك آنها نرفت و امروز آنها ديگر نيستند. تعجب كاربران شبكه‌هاي اجتماعي از اين ماجرا كه چگونه عكس گرفتن را به نجات همكلاسي‌هاي خودشان ترجيح دادند از پربحث‌ترين موضوعات يك هفته اخير بوده است.

بهنوش بختياري سردبير  شد

بهنوش بختياري در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي اعلام كرد پانزده روز ديگر مجله‌يي با سردبيري او منتشر خواهد شد كه اميدوار است با سليقه مردم سازگاري داشته باشد. در عرض چند ساعت پس از انتشار اين خبر موج توييت‌ها و پست‌ها در تمام شبكه‌هاي اجتماعي درباره سردبيري اين بازيگر سينما به وجود آمده است. به نظر مي‌رسد بازتاب اين خبر تا يك روز آينده همچنان ادامه داشته باشد. در روزهاي آينده در ستون بازتاب خبر ادامه اين ماجرا را بخوانيد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون