• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3702 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۵ دي

ويژه

بوق برخي سيم‌كارت‌ها عوض شد
پيام هشدارگونه ترابرد براي دومين بار تغيير و صرفا به دو بوق كوتاه و منقطع بسنده كرد در حالي كه هنوز مفهوم اين بوق جديد براي بسياري از مشتركان تلفن همراه مشخص نيست. پيام هشدارگونه ترابرد مشتركان تلفن همراه بار ديگر با اطلاعيه سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي تغيير و صرفا به دو بوق كوتاه منقطع بسنده كرد.
در گام نخست اجراي طرح ملي ترابردپذيري شماره‌هاي تلفن همراه، پيام صوتي طولاني، خسته‌كننده و حتي گاهي نگران‌كننده با مضمون «مشترك مورد نظر شما به اپراتور ديگري ترابرد كرده است. مبلغ مكالمه با ايشان به صورت برون شبكه محاسبه خواهد شد» پخش مي‌شد.
اين پيام تنها به زبان فارسي در هنگام برقراري تماس با مشتركان ترابردشده پخش مي‌شد و از آن جهت كه قابل فهم براي تماس‌گيرندگان خارجي نبود، موجبات نگراني براي برخي مشتركان تلفن كشور شده بود.
با توجه به اين چالش، صادق عباسي شاهكوه،معاون رگولاتوري با اعلام اينكه پيام‌هاي ترابردپذيري طولاني و خسته‌كننده است، اواسط مهرماه به تـسنيم گفت كه برخي پيام‌هاي صوتي كه پخش مي‌شود طولاني و خسته‌كننده است لذا به اپراتورهاي موبايل گفتيم تا قبل از پخش پيام‌هاي‌شان از بوقي خاص استفاده كنند تا در ذهن مردم جا بيفتد.


مصرف يك ميليارد مترمكعب   گاز در خراسان جنوبي
مديرعامل شركت گاز استان خراسان جنوبي از مصرف نزديك به يك ميليارد متر مكعب گاز طبيعي در 9 ماهه امسال در سطح استان خبر داد.
فرشيد دشتي در گفت‌وگو با خبرنگار «اعتماد» در بيرجند با اعلام اين خبر افزود: بخش نيروگاهي در استان با قريب به 700 ميليون مترمكعب گاز طبيعي با 70 درصد بيشترين ميزان مصرف گاز طبيعي را به خود اختصاص داده است و پس از آن بخش‌هاي خانگي، تجاري و عمومي با مصرف نزديك به 170ميليون مترمكعب، 17 درصد ميزان مصرف گاز را در 9 ماهه نخست امسال به خود اختصاص داده است.   وي اظهارداشت: همچنين در بخش‌هاي صنعتي، سيمان و حمل و نقل نيز در مجموع 13 درصد گاز طبيعي در استان مصرف شده است.  دشتي با اشاره به اينكه درحال حاضر 19 شهر و 170 روستاي استان از نعمت گاز طبيعي برخوردار هستند، بيان كرد: در حال حاضر بيش از 90 درصد خانوارهاي شهري و 31 درصد خانوارهاي روستايي استان تحت پوشش گاز طبيعي هستند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون