• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3703 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۶ دي

پرسپوليس خودش را خلع سلاح كرد

حسين عبدي مربي و بازيكن اسبق پرسپوليس

1- پرسپوليس از شروع فصل سير خوبي را ادامه‌ داد تا اين اواخر بازي‌ها كه نشان داد تيم‌هاي ديگر برنامه‌ريزي كرده‌اند كه سرعت بازي پرسپوليس را بگيرند كه در بعضي بازي‌ها تا دقايق پاياني هم موفق به اين كار شدند. ولي با توجه به كيفيت خوب بازيكنان پرسپوليس، آنها توانستند جلوي اين كار را بگيرند. به نظر من گرفتن امتيازات نيم فصل خيلي مهم بود چون در نيم فصل دوم پرسپوليس هم بايد در ليگ قهرمانان آسيا رقابت كند، هم بازيكنان ملي‌پوشش در ديدارهاي تيم ملي حضور داشته باشند. اگر در نيم فصل دوم پرسپوليس امتياز از دست بدهد مي‌تواند با امتيازاتي كه در نيم‌فصل نخست كسب كرده آن را جبران كند.
2- به نظر من به جاي صحبت درباره عملكرد دروازه‌بان و مدافعان پرسپوليس بايد به عملكرد خوب هافبك‌ها و مهاجمان تيم توجه كرد. آنها فشار زيادي را تحمل مي‌كنند تا مدافعان كمتر تحت فشار قرار بگيرند. خط هافبك و حمله با دوندگي‌هاي زياد و توپ‌گيري‌هايي كه انجام مي‌دهند، به مراتب فشار را از دفاع كمتر مي‌كنند. سربازي كار درستي است و هر كسي براي خدمت به كشور بايد آن را بگذراند. ولي اينكه در چه تيمي سربازي‌شان را بگذرانند بايد مورد بحث و گفت‌وگو قرار گيرد و بايد مسوولان ذي‌ربط درباره آن صحبت كنند.
3- پرسپوليس با دادن دو بازيكن آماده خودش به تراكتورسازي كه حريف مستقيم آنها براي رسيدن به قهرماني است، خودش را خلع سلاح كرد و حريف را مسلح‌تر كرد. نيم فصل دوم براي اين خيلي خطرناك است كه بايد بتواني با جايگزين كردن بازيكن جديد، نيمكت خودت را قوي‌تر كني. پرسپوليس در نيم‌فصل دوم بايد در مسابقات آسيايي هم رقابت كند و اين موضوع كار را براي پرسپولیس سخت مي‌كند. براي همين بايد نيمكت خودش را قوي‌تر كند تا بتواند با تراكتوري كه در آسيا هم حضور ندارد، رقابت كند.
4- سال گذشته يكسري از تيم‌ها دچار نوسانات بودجه‌اي و نفري شده بودند كه بالاي جدول خالي شده بود. اما امسال تيم‌ها خودشان را جمع و جور كرده‌اند و به بالاي جدول رسيده‌اند. مثلا سپاهان و فولاد سال گذشته توفيقي نداشته‌اند ولي امسال خوب نتيجه گرفته‌اند و اين موضوع نويد يك
نيم فصل خوب را به ما مي‌دهد. به نظر من امسال پيشرفت خاصي نداشتيم بلكه هنوز به روند عادي خودمان برنگشته‌ايم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون