• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3745 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۵ بهمن

بيانيه نمايندگان مجلس

دولت فقط به عذرخواهي از مردم خوزستان اكتفا نكند

 نمايندگان خوزستان و 50 نماينده ديگر در بيانيه‌اي خواستار تشكيل جلسه اضطراري هيات دولت در خوزستان شده و اعلام كردند دولت فقط به عذرخواهي از مردم خوزستان و تصويب اعتبارات صوري اكتفا نكرده و مردم اين استان را به طور ويژه‌ دريابد.
به گزارش فارس، نمايندگان استان خوزستان و بيش از 50 نماينده ديگر طي بيانيه‌اي از حسن روحاني، رييس‌جمهور خواستند جلسه اضطراري هيات دولت در استان خوزستان تشكيل شود. متن اين بيانيه كه غلامرضا كاتب، عضو هيات رييسه مجلس آن را قرائت كرد، به شرح ذيل است:
بيش از يك دهه است كه ريزگردها زندگي مردم در 23 استان كشور به ويژه استان خوزستان را مختل كرده‌ است. در روزهاي اخير شاهد بوديم كه تمامي خدمات از جمله آب، برق و تلفن همراه براي ساعت‌هاي طولاني قطع بود و همه مردم استان خوزستان را به ستوه آورد.  
ثروت ملي و امنيت كشور از طريق نابساماني‌هاي پيش آمده در خوزستان به‌شدت تحت تاثير قرار گرفته است. لذا نمايندگان استان خوزستان و بيش از 50 نفر از نمايندگان خواستار جلسه فوري و اضطراري هيات دولت در استان خوزستان هستند تا بعد از 13 سال اقدام اساسي در اين خصوص صورت گيرد و صرفا به عذرخواهي و تصويب اعتبارات صوري اكتفا نكرده و مردم استان خوزستان را به شكل ويژه‌اي دريابيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون