• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3765 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۹ اسفند

حميد بقايي:

افتخار مي‌كنم بدون اجازه احمدي‌نژاد آب نمي‌خورم

گروه سياسي|حميد بقايي بيش از آنكه درباره علل كانديداتوري‌اش سخن بگويد از دولت هشت‌ساله محمود احمدي‌نژاد حمايت مي‌كند. مي‌گويد يكي از دلايل حضورش ظلمي است كه به مردم شده و در ادامه انتقادها به دولت احمدي‌نژاد را مصداق اين ظلم مي‌داند. هر چند هر قدمي كه حلقه ساختمان ولنجك بر مي‌دارد بيش از هر چيز دستمايه شوخي‌هاي مجازي كاربران شبكه اجتماعي مي‌شود اما آنها با جديت بازي پر از تناقض خود را پيش مي‌برند و در حالي كه احمدي‌نژاد بيانيه مي‌دهد و تاكيد مي‌كند در انتخابات آينده از هيچ نامزدي حمايت نخواهد كرد در روز درختكاري در كنار اسفنديار رحيم مشايي و حميد بقايي نهال مي‌كارد. در اين ميان حميد بقايي هم صحبت‌هايش بيش از آنكه برنامه‌هايش به عنوان يك كانديداي رياست‌جمهوري را بيان كند، يك دفاعيه از دولت احمدي‌نژاد است.
اكنون ديگر او هم‌زبانش تند شده است و با كنايه درباره دولت سخن مي‌گويد. مشكلات كشور را ناشي از بي‌اخلاقي‌ها مي‌داند و تاكيد مي‌كند دروغ را براي هميشه در اين كشور ريشه‌كن و اخلاق را حاكم خواهد كرد و در عين حال مي‌گويد: افتخار مي‌كنم بدون اجازه احمدي‌نژاد آب نمي‌خورم و اينجاست كه كنايه‌اش نسبت به دولت را بيان مي‌كند و مي‌گويد: برخلاف كساني كه بدون اجازه بيگانه آب نمي‌خورند! بقايي در حالي برنامه‌هاي خود را براي انتخابات رياست‌جمهوري كليد زده و فعاليت‌هايش را با كمك نزديكان محمود احمدي‌نژاد آغاز كرده است كه بسياري بر اين باورند كه او تاييد صلاحيت نخواهد شد و سخنگوي قوه قضاييه هم تاكيد كرده است كه پرونده او هنوز مفتوح است.
در اين ميان اما نزديكانش معتقدند دليل براي رد صلاحيت معاون سابق احمدي‌نژاد كه هشت ماه را در زندان گذرانده وجود ندارد و حتي علي اكبر جوانفكر چندي پيش به «اعتماد» گفته بود: بقايي هشت ماه بدون اينكه تفهيم اتهام شود در بازداشت نگه داشته شد و با توجه به اينكه تفهيم اتهام صورت نگرفته پس هيچ اتهامي به او وارد نيست و او بي‌گناه است و تاييد صلاحيتش قطعي خواهد بود.
به گزارش دولت بهار، حميد بقايي كه پيش از اين براي نامزدي در انتخابات رياست‌جمهوري دوازدهم اعلام آمادگي كرده است، در يك نشست تبييني با حضور جمعي از حاميانش اظهار كرد: گفته‌اند فلاني بدون اجازه احمدي‌نژاد آب نمي‌خورد. من افتخار مي‌كنم كه بدون اجازه دكتر احمدي‌نژاد آب نخورم، برخلاف كساني كه بدون اجازه بيگانه آب نمي‌خورند!
وي ادامه داد: يكي از دلايل حضور بنده ظلمي است كه به مردم و عدالت شد. وقتي به دروغ خدمات دكتر احمدي‌نژاد و هشت سال خدمت را كه متعلق به ملت است زير سوال مي‌برند، ظلم است. بقايي افزود: وقتي جواب تهمت‌ها را مي‌دهيم به‌جاي پاسخ، تمسخر مي‌كنند. بسياري از مشكلات ما ناشي از همين بي‌اخلاقي‌ها است. وي همچنين بيان كرد: اعتقاد دارم مشكلات اقتصادي قابل حل است. بدانيد قطعا من راه، روش و شيوه استاد خودم جناب آقاي دكتر احمدي‌نژاد را ادامه خواهم داد. بقايي در ادامه گفت: تلاش مي‌كنم دروغ براي هميشه از اين كشور جمع و اخلاق حاكم شود. ان‌شاء‌الله به نقطه‌اي برسيم كه ايران همچون گذشته نگين تاريخ شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون