اگرقرار به تغيير وزير باشد
به هيچوجه جنبه علمي ندارند و متاسفانه در دولت يازدهم بودجه برخي از اين نهادها چندين برابر شده است.
2. دولت به قول برخي استادان دانشمند علوم اقتصادي و اجتماعي كليد توسعه پايدار را بايد در مدارس جستوجو كند. اگر ميخواهيم حقوق شهروندي رعايت شود، اگر ميخواهيم بسياري از مشكلات اجتماعي و روابط غلط انساني تغيير كند، اگر ميخواهيم تفكر توسعهاي فراگير شود بايد به تناسب قدرت درك و فهم و يادگيري، كار را از مدرسه به ويژه دبستان شروع كنيم.
3. معلمان انتظار دارند حتيالامكان وزيري از درون وزارت بزرگ آموزش و پرورش براي اداره اين دستگاه اداره شود.بنده اميدوارم انديشمندان كشور، استادان محترم دانشگاهها، رسانهها، شبكههاي اجتماعي در اصلاح نگرش عمومي براي توجه به امر توسعه از مدارس تلاش كنند و اين مطالبه به حق مردمي را هرچه بيشتر مورد بررسي قرار دهند. كشورهايي كه اين نگاه را به آموزش و پرورش و توسعه داشتهاند از كشورهاي موفق دنيا هستند.