• ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3827 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۱ خرداد

با تصميم مجلس:

يكي از دفاتر نمايندگان به عنوان سند جنايت تروريسم بدون بازسازي باقي مي‌ماند

گروه سياسي| از آن چهارشنبه خونين در پارلمان كه با خبر تلخ شهادت 17 نفر از هموطنان‌مان به پايان رسيد حالا پنج روز مي‌گذرد و امروز نمايندگان براي نخستين بار پس از آن چهارشنبه خونين است كه براي حضور در جلسه علني مجلس به پارلمان مي‌روند. پارلماني كه هنوز دفتر كار نمايندگانش در اثر يورش عمليات تروريستي تخريب شده است. ديروز اما خبرهاي جديدي در مورد نحوه بازسازي دفتر كار نمايندگان مجلس بيرون آمد. دفتر كاري كه شد پناهگاه عوامل تروريستي در شرايطي كه آنها براي رسيدن به صحن علني مجلس و اجرايي كردن نقشه‌شان كه تيراندازي به نمايندگان مجلس بود ناكام مانده بودند.
 در يورش عوامل تروريستي به دفاتر نمايندگان اما بيشتر از هر جاي ديگري طبقه چهارم بود كه مورد آسيب و تخريب قرار گرفت. عوامل تروريستي در اين طبقه مستقر بودند و نارنجك‌شان را هم در همين جا منفجر كرده بودند. به همين علت است كه حالا سالن مراجعات مردمي مجلس و دفاتر نمايندگان بيشتر از هر جاي ديگري در مجلس آسيب
 ديده است.
ديروزسخنگوي هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي گفت كه قرار است بخشي از سالن مراجعين مردمي و يكي از دفاتر نمايندگان به شكل سمبليك به عنوان سند جنايت تروريسم بدون بازسازي باقي بماند. به گزارش ايسنا، بهروز نعمتي اظهار كرد: در حال حاضر بازسازي دفاتر نمايندگان در حال انجام است و تلاش ما اين است كه با اتمام بازسازي تا فردا، پذيرش مراجعين مردمي از سر گرفته شود.
 وي افزود: البته بيشترين آسيب وارده به ساختمان دفاتر نمايندگان مربوط به طبقه چهارم است و مابقي طبقات آسيب چنداني نديده است. سخنگوي هيات رييسه مجلس خاطرنشان كرد: بنا داريم بخشي از سالن مراجعين مردمي و يكي از دفاتر نمايندگان را به عنوان سند جنايت تروريسم به شكل نمادين حفظ كنيم و آن را بازسازي نكنيم و در ادامه هم تصاوير شهداي اين حادثه تروريستي را در آن محل نصب خواهيم كرد. نعمتي همچنين گفت كه دو ساعت از جلسه امروز (يكشنبه) مجلس به صورت غيرعلني و با حضور وزراي اطلاعات و كشور و احتمالا با حضور برخي ديگر از مقامات امنيتي كشور برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون