• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3827 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۱ خرداد

الگويي‌ كه مربيان به واسطه آن به رده بالاتر مي‌روند را نمي‌پسندم

درباره مديران فوتبال پايه

عباس چمنيان سرمربي تيم ملي فوتبال نوجوانان

1-  بازيكنان به خاطر فصل امتحانات در استراحت هستند و از ۲۵ خرداد ماه اردوي تيم‌ ‌ملي آغاز مي‌شود و تا شروع جام جهاني ادامه‌ خواهد داشت. هنوز بازي خاصي براي تيم‌ ‌ملي نهايي نشده ولي در اين اردو يك بازي تداركاتي را انجام خواهيم داد. ما وضعيت بازيكنان را چك مي‌كنيم و آنها هر روز براي خود برنامه خاصي دارند و پس از پايان امتحانات تمرينات آغاز خواهد شد. به نظرم مجموعا عملكرد تيم‌ ‌ملي جوانان در جام‌جهاني بد نبود و با كساني كه معتقدند تيم‌ ‌ملي موفق نبود، موافق نيستم. پتانسيل‌ فوتبال ايران همين است و آنها در گروه بسيار سختي قرار داشتند و به نظرم عملكردشان مثبت بود.
2-  من از جلسه اخير كميته فني و توسعه خبر ندارم و اولويت اصلي ما تمركز بر روي تيم فعلي است تا در جام جهاني موفق شويم. هر تيمي و هر رده‌اي قابل احترام است و از من براي هر رده‌اي درخواست شود با افتخار آن را قبول مي‌كنم. من موافق ابقاي مربيان در رده قبلي هستم چراكه مي‌توانند تجربيات خود را افزايش دهند و در همان رده به يك تخصص بالا دست پيدا كنند. من الگويي را كه مربيان به همراه تيم خود به رده بالاتر مي‌روند نمي‌پسندم و كار تخصصي در يك رده را كه يك متد اروپايي است و در فوتبال جهان جا افتاده است، قبول دارم.
3-  هدف از آماده‌سازي تيم‌هاي پايه ارتقاي سطح بازيكنان است. امير حسين پيرواني در تيم‌ ‌ملي جوانان بازيكناني را تحويل گرفته بود كه عضو باشگاه‌هاي خاصي نبودند و بعد از حضور در تيم ملي راهي باشگاه‌هاي ليگ برتري و دسته يكي شدند. ما هم همين كار را در تيم‌ ‌ملي نوجوانان انجام مي‌دهيم و ماموريت‌مان ارتقاي سطح بازيكنان است. من كار در رده پايه را دوست دارم چرا كه روز به روز شاهد پيشرفت بازيكنان هستم و اين كار بسيار لذت‌بخش است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون