• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3831 -
  • ۱۳۹۶ جمعه ۲۶ خرداد

ويژه

 اجراي طرح ملي بيمه مشتركين گاز طبيعي
 مديرعامل شركت گاز استان خراسان جنوبي از ادامه طرح ملي بيمه مشتركين گاز طبيعي در بخش خانگي طي سال جاري در سطح استان خبر داد.
 فرشيد دشتي در گفت‌وگو با خبرنگار اعتماد در بيرجند با اشاره به ادامه طرح ملي بيمه مشتركين گاز طبيعي در بخش خانگي افزود: اين طرح به منظور پوشش بيمه جاني و مالي تمامي مشتركين گاز طبيعي بخش خانگي در مقابل حوادث ناشي از گاز طبيعي همانند سال‌هاي گذشته ادامه دارد.
وي تصريح كرد: در صورت بروز هر گونه حادثه ناشي از گاز طبيعي براي مشتركين خانگي اعم از انفجار، آتش سوزي، گاز گرفتگي منجر به مسموميت، در شهرها بايد با تلفن 194 و در روستاها به گازبان همان روستا سريعا اطلاع داده شود تا مقدمات لازم جهت معرفي به بيمه صورت گيرد.


تلاش فعالان محيط زيست شركت گاز خراسان رضوي
 رييس امور HSE شركت گاز خراسان رضوي از اهتمام ويژه اين شركت در مسير تحقق شعار جهاني محيط زيست با عنوان «من با طبيعتم» خبر داد.
محمد ايماني فر در گفت‌وگو با خبرنگار اعتماد در مشهد افزود: حفظ محيط زيست با هدف افزايش آگاهي مردم و تشويق و ترغيب سياست‌مدارانه و اتخاذ تصميمات در مقابله با تخريب محيط زيست و تنوع زيستي در سرتاسر جهان مورد توجه همگان قرار گرفته است. وي با تاكيد بر لزوم گسترش فرهنگ و اخلاق محيط‌زيستي از طريق آموزش رفتارهاي دوستدار محيط‌زيست و آگاهي‌بخشي درون‌سازماني به كاركنان اظهارداشت: مهم‌ترين رسالت و هدف محيط زيست امور HSE گاز خراسان رضوي اجراي قوانين، الزامات و مقررات سازمان محيط زيست، HSE وزارت نفت و شركت ملي گاز ايران در سطوح و فرآيندهاي روزمره اين مجموعه است.


بانك مركزي بايد از توان بانك پارسيان بيشتر استفاده كند
كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي، به پاس تقدير از خدمات بانك پارسيان در اجراي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي، رونق توليد و اشتغال و حمايت از كارگاه‌هاي كوچك و متوسط، از دكتر كورش پرويزيان، مديرعامل بانك پارسيان و رييس كانون بانك‌هاي خصوصي تقدير كرد. در اين زمينه دكتر نادري، نماينده مجلس و عضو كميسيون اقتصادي مجلس در گفت‌وگو با خبرنگاران پارلماني، ضمن تقدير از عملكرد بانك پارسيان و مديريت آن، افزود: بانك پارسيان در راستاي اشتغال و توليد، حمايت از بنگاه‌هاي كوچك و متوسط را در اولويت خود قرار داده و از اوايل سال ۹۵ تاكنون با دادن تسهيلات به توليدكنندگان و كارآفرينان گام‌هاي بزرگي را برداشته است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون