• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3849 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۸ تير

تا المپيك توكيو ۳ تيم ملي خواهيم داشت

رسول خادم رييس فدراسيون كشتي

1- فرآيند انتخابي تيم ملي كشتي جاي خودش را در كشتي كشور پيدا كرده و بعد از چندين سال زحمت براي نهادينه كردن ساختار انتخابي تيم ملي اكنون نقطه اميدي براي همه جوانان و ساير كشتي‌گيران عنوان‌دار به وجود آمده تا از اين فرصت برابر استفاده كنند و فراز و نشيب‌هايي كه در چند سال گذشته به دلايل مختلف وجود داشت، امسال در شرايط بهتري فرآيند انتخابي تيم‌هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي برگزار شد.
2-  حساسيت و هيجان كشتي‌ها به گونه‌اي بود كه شايد تا سال‌ها در ذهن و خاطره مردم خواهد ماند و از سوي ديگر جمعي از قهرمانان با تجربه نيز نتوانستند در اين پيكارها نتيجه برتر را كسب كنند اما از همه آنها تشكر مي‌كنم كه به مردم و جوانان احترام گذاشتند و در مرحله نهايي انتخابي تيم ملي حضور پيدا كردند.
3-  برخي از كشتي‌گيران عنوان‌دار با وجود مصدوميت و ناآمادگي‌هايي كه آنها را به شرايط مطلوب نمي‌رساند در مسابقات حضور يافتند و در عين حال حضور كشتي گيران جوان و با استعداد نيز براي كشتي كشور اميدوار‌كننده بود. به طوري كه در المپيك ۲۰۲۰ توكيو دست ما در كشتي آزاد و فرهنگي خالي نخواهد بود مشروط بر اينكه سعي كنيم كشتي‌گيران توانمند را حفظ و لحظه‌اي از آنها غفلت نكنيم و تلاش كنيم در كنار كشتي‌گيران با تجربه پا به پا حركت كنند. شرايط اكنون كشتي ما به گونه‌اي پيش مي‌رود كه فكر مي‌كنم تا المپيك ۲۰۲۰ توكيو شرايط تشكيل سه تيم ملي را داشته باشيم.
خادم با اشاره به اينكه وضعيت كشتي‌گيران مصدوم و غايب در مرحله نهايي انتخابي را شوراي فني تيم‌هاي ملي مشخص مي‌كند، در خصوص شكست برخي كشتي‌گيران عنوان‌دار گفت: هميشه قرار نيست نتيجه‌اي كه كادر فني انتظار دارد، رقم بخورد و به همين دليل انتخاب ملي‌پوشان كار سختي خواهد بود.
 از كادر فني تيم‌هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي تقاضا دارم كه مطابق فرآيند انتخابي تيم ملي ضمن توجه به سوابق و عملكرد ملي‌پوشان در رقابت‌هاي بين‌المللي كه براي كادر فني از اهميت زيادي برخوردار است، اصل انتخابي تيم ملي را فراموش نكنند و در عين حال كادر فني مي‌تواند با نتايج‌شان پاسخگوي انتظارات مردم باشد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون