• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3986 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۶ دي

وزير كشور خبر داد

تعيين 22 استان براي پشتيباني مناطق 22گانه تهران

گروه اجتماعي| وزير كشور از برنامه ويژه براي شرايط خاص و زلزله در تهران خبر داد و گفت: ۲۲ استان براي پشتيباني و ارايه خدمات از مناطق ۲۲ گانه تهران در شرايط خاص و ويژه تعيين شده‌اند. به گزارش ايرنا رحماني فضلي در دومين همايش استانداران سراسر كشور افزود: همچنين در مناطقي كه پيش‌بيني مي‌شود ميزان تخريب‌ها زياد است بايد مسووليت پشتيباني و خدمات رساني با استان‌هاي نزديك‌تر و توانمند‌تر باشد. وي از رييس سازمان مديريت بحران خواست ضمن برگزاري مانور در تهران نسبت به نحوه پشتيباني و خدمات رساني استان‌ها در تهران در شرايط خاص پروتكل مشخصي تهيه كند.
اسكان موقت نيازمند زميني سه برابر تهران
همچنين به گزارش تسنيم رييس سازمان مديريت بحران كشور با بيان اينكه زلزله خطرناك‌ترين بحران و حادثه پيش روي ايران است، گفت: اسكان موقت مردم تهران، به سه برابر تهران زمين نياز دارد.
اسماعيل نجار در آيين اختتاميه نخستين جشنواره ملي فيلم كوتاه اميد در يزد گفت: ايران از نظر حادثه خيزي در رتبه دهم جهان قرار دارد. نجار ادامه داد: در صورتي كه خواسته باشيم 10 ميليون نفر را در تهران اسكان موقت بدهيم به اين معني است كه بايد در زميني با وسعت سه برابر تهران چادر بزنيم چرا كه زندگي در تهران در ارتفاع است و براي پهن شدن اين ميزان زمين بسيار زيادي نياز است. وي بخش مهمي از مديريت بحران را برعهده مردم دانست و گفت: يكي از مسائلي كه در جامعه وجود دارد اين است كه در هنگام خريد يك خانه، مردم به يك دهم اهميتي كه براي ظاهر خانه قائل مي‌شوند، به امنيت و كيفيت ساخت خانه اهميت نمي‌دهند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون