• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4010 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۴ بهمن

كيف پول همراه پاسارگاد (كيپاد) چيست؟

 بانك‌پاسارگاد در ابتكاري ديگر، از طريق ارايه خدمت كيف پول همراه پاسارگاد (كيپاد)، امكان انجام پرداخت از طريق تلفن‌همراه را براي مشتريان خود فراهم كرده است.
به گزارش روابط‌عمومي بانك‌پاسارگاد، خسرو رفيعي مشاور مديرعامل و مدير روابط‌‌عمومي اين بانك، ضمن اعلام اين خبر گفت: با توجه به افزايش روزافزون نقش تلفن‌همراه در زندگي شهروندان و همگام با توسعه فناوري و ابزارهاي پرداخت در بانكداري و صنعت پرداخت، عرصه مناسبي براي به‌كارگيري تلفن‌همراه در پرداخت‌هاي روزمره پديد آمده است. در اين ميان، بانك‌پاسارگاد، با اتكاء به توان فني شركت فناپ – از شركت‌هاي گروه مالي پاسارگاد- و با مشاركت شركت ايرانسل، اقدام به طراحي و راه‌اندازي سرويس نوآورانه كيف پول همراه پاسارگاد با نام تجاري كيپاد كرده است.
وي افزود: سرويس كيپاد بر بستر NFC طراحي شده و در حال حاضر صرفاً براي گوشي‌هاي تلفن‌همراه اندرويدي مجهز به فناوري NFC و با به‌كارگيري سيم‌كارت‌هاي NFC ايرانسل قابل استفاده است.
مشاور مديرعامل بانك‌پاسارگاد ادامه داد: كيپاد (كيف پول همراه پاسارگاد) اين امكان را براي دارندگان اين سرويس فراهم مي‏سازد تا پرداخت‌هاي با سقف پنجاه هزار تومان را در پايانه‌هاي فروشگاهي مجهز به سرويس پذيرش كيپاد و بي‌نياز از كارت‌هاي بانكي، بدون رمز و با حداكثر سرعت و سهولت انجام دهند. سرويس كيپاد همچنين به واسطه حذف نياز به اعلام رمز عبور، ضمن جلوگيري از ايجاد مخاطرات ناشي از اعلام رمز عبور به سودجويان، امنيت ويژه‌اي را براي منابع مالي كاربران به ارمغان مي‌آورد.
گفتني است هم‌ميهنان گرامي مي‌توانند از طريق مركز مشاوره و اطلاع‌رساني بانك‌پاسارگاد به شماره 82890، سايت اين بانك به نشاني www.bpi.ir و سايت كيپاد به نشاني www.kipaad.ir نسبت به كسب اطلاعات بيشتر در مورد اين خدمت اقدام كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون