• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4017 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۲ بهمن

ويژه

درآمدهاي شهرداري كرج افزايش يافته است

شهردار كرج از افزايش درآمد شهردار كرج طي 4 ماه گذشته خبرداد. به گزارش خبرنگار اعتماد در البرز، اصغر نصيري در سي و هشتمين جلسه رسمي شوراي اسلامي شهر كرج با بيان اين مطلب، اظهار داشت: طبق بخشنامه ابلاغ شده، انجام هرگونه تهاتر پشت گيشه‌اي جمع‌آوري و ممنوع شد.
نصيري در بخشي ديگر از گفته‌هاي خود با تاكيد بر ضرورت اجراي امور شهرداري به صورت هوشمند، عنوان كرد: با توجه به اين مهم تمام محاسبات شهرسازي به صورت اتوماسيون انجام مي‌شود.

 

نمايشگاهي از حضور مرحوم رفسنجاني در باغ فدك

همزمان با آغاز ايام فاطميه نمايشگاه عكسي از سفر تاريخي و بازديد آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني(ره) از باغ فدك در ايستگاه فدك واقع درخط دو متروي تهران برگزار شد. به گزارش مديريت ارتباطات و اموربين‌الملل شركت بهره‌برداري راه‌آهن شهري تهران و حومه، ديروز همزمان با سالروز شهادت دخت نبي‌اكرم(ص) حضرت فاطمه زهرا (س) نمايشگاه عكس «باغ فدك» با حضور مهندس محسن هاشمي رييس شوراي اسلامي شهرتهران، دكتر پورسيدآقايي معاون شهردار و رييس سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران و مديران ارشد و معاونين شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه افتتاح شد.

 

افتتاح پروژه‌هاي 296 ميلياردي آب و فاضلاب اصفهان

شركت آب و فاضاب استان اصفهان در بازه يك‌ساله منتهي به دهه فجر با اعتباري بالغ بر 296ميليارد تومان 12پروژه در بخش آب و فاضلاب را در سطح استان اصفهان به بهره‌برداري رساند. مهندس هاشم اميني، مديرعامل شركت آبفاي استان اصفهان گفت: در دهه فجر سال 96 پروژه آبرساني به گلشهر گلپايگان با اعتباري بالغ بر 12 ميليارد تومان، احداث تصفيه‌خانه و شبكه جمع‌آوري فاضلاب خوانسار با هزينه‌اي بيش از 16 ميليارد تومان، بهره‌برداري از پكيج فاضلاب مسكن مهر فريدونشهر با هزينه‌اي بالغ بر 700ميليون تومان صورت مي‌پذيرد و نيز عمليات كلنگ‌زني تصفيه‌خانه فاضلاب شهر اژيه در دستور كار قرار مي‌گيرد. وي پيرامون طرح‌هاي توسعه‌اي آبفا كه در سال جاري عملياتي شد، افزود: در ارديبهشت سال 96 اجراي پروژه شبكه جمع‌آوري و تصفيه خانه فاضلاب شهرهاي ورنامخواست و سده لنجان با 36 ميليارد تومان افتتاح شد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون