پاسارگاد، تنها بانك ايراني در ميان برترينهاي خاورميانه
براساس ارزيابي موسسه معتبر بنكر (The Banker) بانك پاسارگاد بار ديگر موفق شد با كسب جايگاه 166 در بين 500 برند برتر بانكي جهان در سال 2018 و به عنوان تنها بانك ايراني در ميان 10 برند برتر بانكي خاورميانه، ايفاي نقش كند و براي نظام بانكي كشور افتخارآفريني نمايد. گروه برند فاينانس (Brand Finance) از نشريه بنكر (The Banker) متعلق به گروه انتشاراتي «فايننشال تايمز» (Financial Times) همه ساله نسبت به ارزيابي برندهاي برتر بانكي جهان بر اساس شاخصهاي كمي و كيفي شامل فرآيند ايجاد برند، درآمدها و قدرت برند، ارزش ويژه برند و عملكرد آن در كسب سهم بازار اقدام ميكند. در آخرين رتبهبندي نشريه بنكر منتشر شده درماه فوريه سال 2018، بانك پاسارگاد در رقابتي فشرده با بانكهاي بينالمللي موفق شد با 9 پله صعود نسبت به سال قبل، در جايگاه يكصد و شصت و ششم (166) برند برتر بانكهاي جهان و همچنين به عنوان تنها بانك ايراني در فهرست 10 برند برتر بانكهاي خاورميانه قرار گيرد و پيشرفت قابل ملاحظهاي را به ثبت برساند. گفتني است ارزش مالي برند بانك پاسارگاد براساس رتبهبندي مذكور معادل 1، 170 ميليون دلار امريكا ارزيابي شده كه حاكي از 6/19% رشد نسبت به ارزش برند اين بانك در سال 2017 است.