• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4579 -
  • ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۶ بهمن

پيدا و پنهان

كسي از حقوق‌ها حرفي نزد!

«ايسنا» سازمان اداري و استخدامي مي‌گويد، گزارش نهايي عملكرد دستگاه‌هاي اجرايي در ثبت اطلاعات حقوقي كاركنان را در پايان مهلت تعيين شده به معاون اول رييس‌جمهور ارايه كرده است اما اكنون چند ماه از اين موضوع گذشته و هيچ گزارشي در رابطه با تعيين تكليف وضعيت سامانه ثبت و حقوق و مزايا و تصميم‌گيري دولت در اين رابطه منتشر نشده و از دستگاه‌هاي نظارتي نيز خبري نيست. تنها دو سال ديگر تا پايان قانون 5 ساله برنامه ششم توسعه باقي مانده و اين در حالي است كه از بين بندها و تبصره‌هايي كه در اين قانون لازم‌الاجرا هستند و مي‌تواند تعدادي از آنها به مرحله اجرا نرسيده باشد، يكي از آنها كه مربوط به شفاف‌سازي وضعيت پرداخت‌ها و فيش‌هاي حقوقي كاركنان و مديران در دستگاه‌هاي اجرايي بود كه همچنان به مرحله اجراي كامل نرسيده است.

سقوط بويينگ اوكرايني ٣٠ درصد پروازهاي فرودگاه امام را كاهش داد

مديرعامل شهر فرودگاهي امام خميني از كاهش ٣٠ درصدي پروازها بعد از سانحه سقوط بويينگ اوكرايني خبر داد. محمدمهدي كربلايي روز دوشنبه در حاشيه نشست تبيين توسعه تجارت در منطقه آزاد شهر فرودگاهي امام خميني افزود: پس از سقوط بويينگ، ويروس كرونا براي برقراري پروازهاي چين مشكل ايجاد كرد. او با تاكيد بر اينكه تمامي پروازها از مبدا چين به ايران و برعكس منتفي است، خاطرنشان كرد: اعلام آمادگي برخي خطوط هوايي مانند ماهان دليل نمي‌شود كه اين پروزاها در حال انجام است. او گفت: تعداد زيادي دانشجو در چين داريم كه بايد به ايران منتقل شوند. ممكن است با هماهنگي وزارت امور خارجه و بهداشت پروازهايي براي انتقال ايرانيان مقيم چين با لحاظ كردن تمام شرايط ايمني اين امر تدارك ديده شود. مديرعامل شهر فرودگاهي امام خميني(ره) اطمينان خاطر داد كه ايرانيان مقيم چين در صورت ورود به ايران وارد ترمينال‌ها نخواهند شد و از مسيرهاي خاص در نظر گرفته شده تردد خواهند كرد. او بيان كرد: پس از حادثه سقوط هواپيماي اوكرايني حدود ۳۰ درصد پروازها كاهش يافت. رايزني‌هايي با خطوط هوايي انجام شده است و اين اتفاق ماندگار نيست.

انجام پروازهاي چين براي بازگرداندن مسافران

مقصود اسعدي‌ساماني، دبير انجمن شركت‌هاي هواپيمايي از لغو پروازهاي برنامه‌اي به چين خبر داد و گفت: پروازهاي چين در مسير رفت و برگشت براي بازگردان ايرانيان حاضر در چين به كشور انجام مي‌شود و دانشجويان ايراني شهر ووهان با تمهيدات ويژه پس از ورود به كشور قرنطينه مي‌شوند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون